تاریخ انتشار۶ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۲۰
کد مطلب : 153246
به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) برگزار خواهد شد:

جشن میلاد بانوی مهر در تهران

به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)، دختر عظیم الشأن پیامبر اسلام، همچنین سالروز ازدواج پدر و مادر بزرگوار حضرت ختمی مرتبت؛ محمد مصطفی(ص) جشن میلاد بانوی مهر به همت اتحادیه جهانی زنان مسلمان، بسیج جامعه زنان، سازمان تبلیغات اسلامی و شهرداری تهران با حضور بانوان شیعه و اهل سنت برگزار خواهد شد.
جشن میلاد بانوی مهر در تهران
به گزارش خبرنگار تقریب(تنا)، دکتر طوبی کرمانی، دبیر کل اتحادیه جهانی زنان مسلمان روز دوشنبه ۵ اسفند ماه پس از نشستی که با نمایندگان بسیج جامعه زنان، سازمان تبلیغات اسلامی و شهرداری تهران برگزار شد، اعلام کرد: جشن میلاد بانوی مهر روز شنبه ۳۰ فروردین ۹۳ با حضور جمعی در حدود ۲۵ هزار نفر در مصلی تهران برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به دعوت از نخبگان زن مسلمان از سایر کشورها برای حضور در این مراسم تصریح کرد: طی این مراسم از ۵ بانوی نخبه علمی، فرهنگی، تقریبی از کشورهای مختلف اسلامی تقدیر به عمل خواهد آمد.

کرمانی با بیان این مطلب که علاوه بر بانوان شیعه، خواهران سنی مذهب ما از تمامی شهرهای دارای بافت جمعیتی سنی نیز به این جشن دعوت خواهند شد، تاکید کرد: به طور قطع در این مراسم شاهد سخنرانی یکی از این خواهران اهل سنت و قرائت مقاله پیرامون فضایل ام ابیها؛ فاطمه زهرا(س) توسط ایشان خواهیم بود.

دبیرکل اتحادیه جهانی زنان مسلمان همچنین اظهار داشت: با ارسال نامه هایی به مراکز آموزشی- علمی همچون مرکز آموزش عالی بنت الهدی، جامعه الزهرا و .... از دانشجویان مسلمان خارجی در حال تحصیل در ایران نیز برای حضور در این مراسم دعوت به عمل آمده است.

وی در پایان تاکید کرد: همچنین با ارسال فراخوان به دانشکده هنر دانشگاه های تهران، الزهرا، شاهد و سوره، طراحی لوگوی اتحادیه جهانی زنان مسلمان بین دانشجویان این دانشگاه ها به مسابقه گذاشته شده است و در روز جشن میلاد بانوی مهر ضمن معرفی طرح برتر، از برنده این مسابقه نیز تقدیر به عمل خواهد آمد.
https://taghribnews.com/vdci5pazqt1awr2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی