تاریخ انتشار۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۲
کد مطلب : 246243

برگزاری یادواره شهدای منا در دمشق

به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه در سوریه و با مشاركت رايزني فرهنگي ايران، دومین مجلس یادواره شهیدان مظلوم منا در مصلای حرم حضرت زینب کبری (س) برقرار شد.
برگزاری یادواره شهدای منا در دمشق
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، دومین مجلس یادواره شهیدان مظلوم منا در مصلای حرم حضرت زینب کبری (س) به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه در سوریه و با مشاركت رايزنی فرهنگی ايران برگزار شد.

 اين مجلس يادواره،با حضور آیت‌الله اشکذری‌طباطبایی، نماینده مقام معظم رهبری در سوریه، رئیس‌زاده، نماینده جامعه المصطفی، محمد البحیصی، رییس انجمن دوستی فلسطین و ايران، سفیر جمهوری عربی یمن در سوریه، انور حبیبی، وابسته فرهنگی ايران در دمشق، جزایری، نماینده وزیر اوقاف سوريه، شیخ محمد حجازی، به نمایندگی از جامعه علمای اهل سنت سوریه و دیگر شخصیت‌های سیاسی و اجتماعی و فرهنگی اين كشور برگزار شد.

"شیخ محمد حجازی" عالم اهل سنت سوري در اين مراسم در سخنراني خود به بیان دو قرن جنایت وهابی ها در حرمین شریفین و قبور مقامات صالحین ا اشاره کرد و پس از بيان اين جنايات با طرح پرسشي گفت: آیا باز هم مدیریت حرمین مکی و مدنی بایستی در اختیار آل سعود باشد؟

" محمد بحیصی" رئیس انجمن دوستی فلسطین و ايران هم در این مراسم با قرایت آیات الهی، از حضار در مراسم سؤال کرد، چرا با وجود یکسانی همه مسلمانان در حضور حج و مکه (الذی جعلناه سواء للعاکف فیه و الباد) بعضی مسلمانان از حضور در مراسم الهی حج بیت‌الله محروم می‌شوند؟

جزایری، نماینده وزیر اوقاف سوريه نیز با درخواست یک دقیقه سکوت اعتراض‌آمیز به عمل مجرمین در منا، ضمن تکریم شهدای منا، از شکست امنیت حرم و قداست آن از سوی آل سعود یاد کرد.

 
https://taghribnews.com/vdci5qarpt1a5r2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی