تاریخ انتشار۲۹ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۲۳
کد مطلب : 156748

راهپیمایی گسترده ساکنین غزه به یاد اسیران فلسطینی

فلسطینیان ساکن نوار غزه با برگزاری راهپیمایی گسترده ای یاد اسیران فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی را گرامی داشتند و جهانیان را به تلاش برای کمک به آزادی اسیران فلسطینی فراخواندند.
راهپیمایی گسترده ساکنین غزه به یاد اسیران فلسطینی
ساکنان نوار غزه که به دعوت جنبش جهاد اسلامی در این راهپیمائی شرکت کرده بودند از مقاومت خواستند نظامیان اشغالگر را برای مبادله با اسیران فلسطینی به اسارت بگیرند.

"عطاءلله ابوالصبح" وزیر امور اسیران فلسطینی در دولت غزه گفت: رژیم صهیونیستی هزینه سنگین جنایاتی را که علیه اسیران فلسطینی مرتکب می شود ، خواهد پرداخت، این رژیم اشغالگر باید در دادگاههای بین المللی به پای میز محاکمه کشیده شود.

"خالد البطش" از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت :ما در روز اسیران فلسطینی بر اهمیت اتحاد ملی و گزینه مقاومت و لزوم داشتن برنامه ای ملی برای تبادل اسیران مطابق عرف موجود تاکید می کنیم.

"ابوجودة النحال" از رهبران جنبش فتح در نوار غزه: ما از رهبران مان می خواهیم که به سازمان ملل متحد و ۶۳ تشکل بین المللی در جهان و خصوصا دیوان بین المللی بپیوندیم تا بتوانیم جنایتکاران جنگی را در دادگاه بین المللی محاکمه کنیم.

از سوی دیگر در این مراسم، نمایشگاه عکسی با موضوع اوضاع اسیران فلسطینی در زندانهای رژیم اشغالگر بر پا و تلاش شد گوشه ای از نحوه برخورد با اسیران فلسطینی برای جلب توجه جهانیان به اوضاع آنان به تصویر کشیده شود.

https://taghribnews.com/vdci5qazvt1awy2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی