تاریخ انتشار۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۶
کد مطلب : 230943

آثار جدید آیت الله اراکی در نمایشگاه کتاب/ عرضه 300 عنوان کتاب در غرفه مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی

مسئول غرفه مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی از عرضه 2اثر جدید آیت الله اراکی دبیرکل مجمع تقریب در بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران خبرداد.
آثار جدید آیت الله اراکی در نمایشگاه کتاب/  عرضه  300 عنوان کتاب در غرفه مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
"فاروق امینی" در گفتگو با خبرنگار تقریب(تنا) در غرفه مجمع تقریب در نمایشگاه کتاب تهران اظهار داشت: غرفه مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در بخش ناشران عمومی، سالن2، راهرو 7، غرفه 17 پذیرای علاقمندان به کتاب های با موضوع وحدت اسلامی و تقریب مذاهب اسلامی است.
 
وی افزود: معاونت فرهنگی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی همانند سالهای گذشته آثار خود را در دستکم 300 عنوان کتاب و به زبانهای عربی، فارسی و انگلیسی ارائه داده است.
 
وی از ارائه  2 اثر جدید دبیرکل مجمع تقریب در نمایشگاه امسال خبرداد و گفت: این 2 کتاب با عناوین "سنن التطور الاجتماعی فی القرآن الکریم" و "سنن القیاده الالهیه فی التاریخ" به قلم آیت الله اراکی نخستین بار در نمایشگاه بیست و نهم کتاب در معرض نمایش قرار گرفته است.
 
امینی در ادامه گفت: نرم افزار مجموعه آثار مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی که محتوی 126 عنوان کتاب از انتشارات مجمع تقریب است، در نمایشگاه امسال اولین بار عرضه شده است.
 
وی همچنین از ارائه کتابهای مرجع دانشگاهی درمجمع در نمایشگاه خبرداد و گفت: از جمله این کتابها می توان به "کنز العرفان"، القواعد الاصولیه"، "التفسیر لدی الشیعه و السنه"و...اشاره کرد.
 
مسئول غرفه مجمع تقریب در نمایشگاه کتاب در ادامه با اشاره به کتابهایی که مورد اقبال بیشتر بازدیدکنندگان مواجه شده است، گفت: کتاب "امام مهدی در روایات شیعه وسنی"، "عقیده شفاعت" و "اصول العامه فی فقه المقارن" از جمله کتابهایی است که از فروش بهتری برخوردار بود.
 
وی همچنین از عرضه کتابهای دانشگاه مذاهب اسلامی در غرفه مجمع تقریب خبرداد و گفت: 100عنوان از کتابهای منتشره دانشگاه مذاهب اسلامی در کنار منشورات مجمع در معرض دید بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب امسال قرار گرفته است.
 
 گفتگو و تنظیم: امین تهرانی
 
https://taghribnews.com/vdci5uarpt1ap32.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی