تاریخ انتشار۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۷
کد مطلب : 248845
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

مواجهه ما با مستکبران قاطعانه و انقلابی باشد

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان، گفت: امروز بایستی روش مواجهه و تمام فعالیت های انقلابی ما در مقابله با مستکبران قاطعانه، شجاعانه و انقلابی باشد.
مواجهه ما با مستکبران قاطعانه و انقلابی باشد
" نجیب الله تاری" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تقریب در گلستان، افزود: قوه محرکه و الگوی ایران اسلامی برگرفته از حرکت تاریخی انبیاء الهی و اهل بیت علیهم السلام و روح قیام عاشورایی امام حسین (ع) در مقابله با استکبار است.

به گفته وی؛ در سخت ترین شرایط روحیه و لحن حضرت سیدالشهدا (ع) در مذاکره و مقابله با دشمن قوی و مستحکم بود.
 
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با اذعان بر اینکه امروز روحیه محکم و انقلابی امام خامنه ای ( مد ظله العالی) الگو و آموزش عملی همه انقلابیون و آزادی خواهان جهان در مقابله با استکبار و در راس آن آمریکا است، گفت: طبق فرمایش معظم له، آمریکا مصداق بارز و اتم استکبار است و در سخنان دیگری تبعیت نکردن از استکبار را مصداق جهاد کبیر نامیدند.
 
وی، ادامه داد: ایام 13 آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی » فرصت بسیار مغتنمی است برای افشاگری بدعهدی ها و توطئه های جدید آمریکا و بی اعتمادی به سران سفاک آن و نیز نمایش عزت خواهی مردم شجاع ایران اسلامی و اعلام آمادگی در مقابل زیاده خواهی ها و استیلاطلبی آمریکا که مهمترین ویژگی استکبار است و این خوی استکبار هرگز فروکش نخواهد کرد.
 
رئیس ستاد برگزاری مراسم سیزدهم آبان استان گلستان، اهداف ستاد بزرگداشت یوم الله 13آبان را آگاهی بخشی آحاد مردم بویژه نسل جوان نسبت به سیاست ها و خبائث ام الفساد قرن، شیطان بزرگ، آمریکای جهانخوار دانست و گفت: از تمامی دلسوزان به نظام جمهوری اسلامی، از دستگاه های اجرائی، تشکل های اسلامی و هیئات مذهبی، وعاظ و پایگاه های بسیج تقاضا دارم با بهره گیری از تمامی ظرفیت ها و فرصت های این مناسبت مهم در جهت روشنگری و تبیین چهره کریه استکبار و در راس آن آمریکای جنایتکار برنامه های تبیینی برای بصیرت افزایی هرچه بیشتر آحاد مردم بویژه نسل جوان طراحی و اقدام نمایند.
 
وی، افزود: مردم انقلابی استان گلستان با تاسی از فرهنگ ظلم ستیزی عاشورا، استکبار ستیزی خود را با حضور حماسی و گسترده در راهپیمائی سراسری یوم الله سیزدهم آبان همچون گذشته که در اقصی نقاط این خطه ولایی و شهید پرور برگزار می شود، به نمایش خواهند گذاشت.
 
به گفته تاری؛ قطعا فریاد هماهنگ و از دل برآمده این مردم انقلابی و همیشه در صحنه ماندنی و جاودانه خواهد ماند.
https://taghribnews.com/vdci5varwt1a5v2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی