تاریخ انتشار۲۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب : 257043

سرکرده فراری داعش در روسیه دستگیرشد

یکی از فرماندهان گروه تروریستی داعش که پس از کشته شدن همدستانش در عملیات ماموران، موفق به فرار از حلقه محاصره شده بود، پس از چهار روز تعقیب و گریز در جمهوری چچن فدراسیون روسیه دستگیر شد.
سرکرده فراری داعش در روسیه دستگیرشد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، رمضان قدیروف، رئیس جمهوری چچن، امروز (یکشنبه) با اعلام این خبر و قرار دادن فیلم مربوط به عملیات دستگیری این تروریست در صفحه شخصی خود، نوشت: "عمران داتسایف" سرکرده تروریست های داعشی است که از فرماندهان خود در سوریه دستور می گرفت.
 
فرد دستگیر شده هفته گذشته پس از کشته شدن چهار همدست خود در منطقه کورچالوی چچن توانست از حلقه محاصره نیروهای امنیتی فرار کند.
 
بنا به این گزارش، داتسایف شامگاه شنبه، زمانی که در مرکز تجاری میدان مینوتکا در گروزنی پایتخت چچن در حلقه محاصره نیروهای امنیتی قرار گرفت با هدف فرار دوباره، اقدام به پرتاب نارنجک کرد، ولی ماموران موفق به بازداشت وی شدند.
 
رئیس جمهوری چچن نوشته است: داتسایف که سه ماه پیش یک مامور پلیس را ترور کرد، از دولت ابلیسی (داعش) دستور گرفته بود.
 
اعضای گروه متلاشی شده وابسته به داتسایف عامل انجام چندین حمله و سوء قصد به جان مقام های دولتی، ماموران امنیتی، شخصیت های مذهبی و مردم در جمهوری چچن معرفی شده اند.
 
منطقه قفقاز روسیه در شمال غرب دریای خزر تا دریای سیاه، در سه سال گذشته نسبتا ناآرام بوده و در درگیری های این منطقه دهها تروریست ، نیروی امنیتی و غیرنظامی کشته و مجروح شده اند.
 
https://taghribnews.com/vdci5yarpt1awu2.cbct.html
مرجع : ایرنا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی