تاریخ انتشار۶ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب : 121548
امام جمعه اهل سنت فنوج:

وحدت امت اسلام مطابق با تعالیم قرآن است

امام جمعه اهل سنت شهرستان فنوج در سیستان و بلوچستان گفت: وحدت امت اسلام حرکتی مقدس و مطابق با تعالیم روح بخش قرآن است.
وحدت امت اسلام مطابق با تعالیم قرآن است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) از سیستان و بلوچستان، مولوی "عبدالرحیم قاضی زاده" در گفتگو با خبرنگار تقریب گفت: تا زمانی که ملت ما دنباله رو افکار وحدت آفرین و پندهای حکیمانه حضرت امام خامنه ای هستند هیچ قدرتی به اذن خداوند نمی تواند به امت اسلام لطمه بزند. 

وی با تاکید بر لزوم تقویت وحدت و همدلی شیعه و اهل سنت گفت: همه ما باید دست در دست هم در این برهه از زمان که ملت های شرق و غرب دارند از الگوی وحدت در کشور ما الگو برداری می کنند، روز به روز بر وحدتمان بیفزاییم. 

امام جمعه اهل سنت فنوج ادامه داد: وحدت امت اسلام و همگرایی فرق اسلامی باعث اتحاد و استقامت بیشتر در مقابل کیدها و توطئه های دشمنان می شود. 

وی تصریح کرد: خوشبختانه در ایران اسلامی، حاکمیت بر اساس قرآن و اسلام است و وحدت ما در کشور نیز بر اساس تعالیم قرآنی و سنت نبوی شکل گرفته است. 

وی افزود: تا زمانی که بر اساس اوامر الهی و تعالیم روح بخش قرآن و سنت عمل کنیم و بر مسیر وحدت باشیم همواره کامیاب و موفق خواهیم بود. 

وی تاکید کرد: اساس و پایه وحدت ما مسلمانان باید اسلام باشد و نباید تحت تاثیر القائات دشمنان به اختلاف و چنددستگی دامن بزنیم. 

مولوی قاضی زاده با اشاره به نقش رهبری در تقویت همدلی و وحدت امت اسلام گفت: سخنان و اندیشه های رهبر معظم انقلاب همواره بر مبنای دعوت به خیر و صلاح امت اسلام بوده و از این رو مبنایی مناسب برای تفکرات تقریبی قرار گرفته است. 

وی ادامه داد: در دفاع از آرمانهای اسلامی ملت ایران و حریم مقدسات اسلامی همیشه آماده جان نثاری هستیم. 

وی با اشاره به اهمیت برگزاری کنفرانس وحدت نیز تاکید کرد: همایش وحدت حرکت مثبتی در جهت یکی شدن و با هم شدن امت اسلام است که باید این نوع کارها را بیشتر بکنیم. 

وی افزود: هر چه در این زمینه (وحدت) کار فرهنگی انجام بشود باز جای برای کار هست و این حرکت خوب، نشان دهنده وحدت عملی در کشور ما محسوب می شود.
https://taghribnews.com/vdci5zazvt1arw2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی