تاریخ انتشار۱۴ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب : 203934

تاكيد عالم اهل سنت لبنان بر مقابله كشورهای عربی با تكفيري ها

امام جماعت مسجد الغفران از تمام دولت‌ها و کشورهای منطقه به ویژه کشورهای عربی خواست که با جدیت برای مقابله با گروه‌های تروریستی منطقه اقدامات لازم را انجام دهند و برای نجات مردم مظلوم سوریه از چنگال افراط گرایان از هیچ تلاشی دریع نکنند.
تاكيد عالم اهل سنت لبنان بر مقابله كشورهای عربی با تكفيري ها
به گزارش خبرگزاری تقريب(تنا)، ، شیخ "حسام العیلانی" جمعه در بيانيه ای با اشاره به اقدامات گروههای تكفيری، بر لزوم جديت كشورهای عربی برای مقابله با تكفيريها تاكيد كرد.
 
امام جماعت مسجد الغفران صیدای لبنان، اقدامات تروریستی گروه‌های تکفیری در سوریه را ضد بشری خواند و اعلام کرد این افراد هیچ بویی از رحم و انسانیت نبرده اند.
 وی با اشاره به فاجعه غرق شدن كودك سوری، اظهار داشت: تصویر جسد این طفل سوری نشانگر میزان مصیبتی است که ملت سوریه بدان دچار و از نعمت امنیت محروم شده اند.
 
این عالم اهل سنت لبنان  ادامه داد: مسؤولیت این جنایت‌ها با کیست و تا چه زمانی باید شاهد سکوت جامعه جهانی در قبال این ظلم ها بود؟ چرا کشورهای عربی منطقه برنامه ای برای حمایت از آوارگان سوری ارائه نمی کنند؟ چرا دولتمردان مدعی منطقه گامی درجهت رفع مشکلات آوارگان برنمی دارند؟
 
العیلانی افزود: امید است که تصویر جسد این طفل بی گناه تلنگری باشد برای کسانی که فراموش کرده اند و یا خود را به فراموشی زده اند که چه جنایت‌هایی در سوریه درحال وقوع است.
 
https://taghribnews.com/vdcippar5t1au32.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی