تاریخ انتشار۲۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۸
کد مطلب : 256639

اعتصاب فلسطینیان در اعتراض به تخریب خانه ها در کرانه باختری

شهروندان فلسطینی در کرانه باختری در اعتراض به تخریب خانه های فلسطینیان از سوی رژیم اشغالگر صهیونیستی، اعتصاب می کنند.
اعتصاب فلسطینیان در اعتراض به تخریب خانه ها در کرانه باختری
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع، فلسطینیان امروز در اعتراض به تخریب خانه هایشان از سوی رژیم اشغالگر صهیونیستی در شهرک ها و شهرهای اشغالی فلسطین اعتصاب می کنند.
 
این اعتصاب به منظور اعتراض به تخریب 11 ساختمان متعلق به فلسطینیان است که به ادعای مقامات این رژیم غیرقانونی ساخته شده اند.
 
فلسطینیان در پاسخ به تصمیم کمیته عالی پیگیری مسائل فلسطینیان و اعلام اعتصاب عمومی و گسترده، اقدام به این اعتصاب خواهند کرد. این اعتصاب شامل تمامی جنبه های زندگی و از جمله ارگان آموزش و پرورش و مدارس نیز خواهد بود.
 
این کمیته در بیانیه ای خواستار یکپارچگی و وحدت صفوف فلسطینیان به منظور جلوگیری از حملات جدید رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین در داخل سرزمین های اشغالی شد.
 
نیروهای رژیم صهیونیستی به بهانه های مختلف از جمله نداشتن مجوز ساخت، اقدام به تخریب ساختمان ها و منازل فلسطینیان می کنند که این اقدام آنان در راستای توسعه شهرک سازی های صهیونیستی است.
 
با اینکه سازمان ملل در قطعنامه ای ادامه شهرک سازی توسط رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی فلسطین را محکوم کرده و خواستار توقف آن شده است با این حال رژیم اشغالگر صهیونیست که به هیچ یک از قطعنامه های بین المللی پایبند نیست اعلام کرده که متعهد به اجرای این قطعنامه نیز نخواهد بود.
 
 
 
https://taghribnews.com/vdcipqar3t1awq2.cbct.html
مرجع : ایرنا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی