تاریخ انتشار۲۹ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۴
کد مطلب : 276033
رهبر انصار الله یمن:

آماده کمک به فلسطین برای مقابله با دشمن صهیونیستی هستیم/ آمریکا به دنبال تسلط بر جهان اسلام است

رهبر جنبش «أنصارالله» یمن طی سخنرانی ضمن محکومیت شدید هتک حرمت رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی طی روزهای اخیر، گفت: آماده کمک به فلسطین برای مقابله با دشمن صهیونیستی هستیم.
آماده کمک به فلسطین برای مقابله با دشمن صهیونیستی هستیم/ آمریکا به دنبال تسلط بر جهان اسلام است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، عبدالملک الحوثی، رهبر جنبش أنصارالله یمن در سخنانی از سیاست های آمریکا در قبال کشورهای اسلامی به شدت انتقاد کرد.
 
بر اساس این گزارش، وی گفت: آمریکا به دنبال تسلط بر جهان اسلام است.
 
وی با انتقاد از سیاست های سران کشورهای عربی و اسلامی افزود : امت عرب و اسلام مانع برنامه های آمریکا نشد و به مسئولیت خود در این زمینه عمل نکرد.
 
وی خاطرنشان کرد: بسیاری از نظام های عربی و اسلامی خواسته های آمریکا را عملی کردند. پاسخ مثبت نظام های عربی و اسلامی به خواسته های آمریکا نه تنها در تغییر سیاستهای آمریکا در قبال منطقه نتیجه بخش نبود بلکه تحقق این سیاست ها را آسان کرد.
 
وی افزود: برای مشارکت نظامی در هر جنگی با دشمن اسرائیلی آماده‌ایم.
 
الحوثی در بخش دیگری از سخنان خود به تحولات اخیر قدس اشغالی اشاره کرده و گفت: رژیم‌های سعودی و اماراتی اکنون در مسجدالاقصی چه می‎کنند و در رویدادهای اخیر چه خیری به فلسطینیان رساندند؟ فلسطین امروز بیش از هر زمان دیگر در معرض خطر قرار دارد.
 
رهبر جنبش انصارالله یمن افزود: آماده کمک به مقاومت لبنان و فلسطین برای مقابله با هرگونه تجاوزگری علیه دشمن صهیونیستی هستیم.
 
الحوثی در ادامه به تحولات دیگر کشورهای منطقه پرداخت و اعلام کرد که اگر دشمنان در عراق پیروز شوند، قطعا این پیروزی در کشورهای مصر و مغرب و دیگر کشورها تکمیل خواهد شد.
 
رهبر انصارالله یمن افزود: ما از ملت یمن می خواهیم که عصر فردا جمعه برای همبستگی با مسجدالاقصی و فلسطین تظاهرات کنند.
 
وی خطاب به سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان گفت: اتکای شما به ملت یمن به جاست و ما با شما و مقاومت هستیم، همانطوری که شما بودید و هستید.
 
عبدالملک الحوثی گفت: دشمن سعودی می‎خواهد حملات خود علیه یمن را تا پایان سال جاری میلادی افزایش دهد. وی خطاب به امارات و عربستان گفت: نوبت شما هم خواهد رسید، زیرا نگاه آمریکا به کشورهای منطقه ابزاری است.

 
https://taghribnews.com/vdcipqarpt1ayu2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی