تاریخ انتشار۲۷ تير ۱۳۹۰ ساعت ۹:۵۰
کد مطلب : 56693
وزير توسعه لبنان:

اسرائيل نفت لبنان را سرقت مي كند

تنا - بيروت
وزير توسعه لبنان با اشاره به سرقت نفت لبنان از منابع آبي،تاكيد كرد: مقابله با اين اقدام رژيم صهيونيستي يك مسئله ملي است و همه گروهها و احزاب لبناني بايد با حفظ وحدت و يكپارچگي خود در مقابل آن بايستند.
اسرائيل نفت لبنان را سرقت مي كند
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)،"محمد فتیش" در سخنانی با تاكید بر اینكه هیچگاه از تمسك و پایبندی به روش و دستاوردهای مقاومت منحرف نخواهیم شد، اظهار داشت: ذات و اساس دشمن صهیونیستی هیچ گاه تغییر نخواهد كرد لذا تلاش این رژیم در سرقت منابع طبیعی مان از جمله نفت در منابع آبی توطئه ای واضح و آشكار است.

وی افزود: همه ما اعم از دولت و گروههای سیاسی معتقدیم این امر در چارچوب اختلافات سیاسی بین اكثریت، مخالفان و حكومت نمی گنجد؛ این یك امر ملی است كه همه باید با تمام امكانات از حق خود دفاع و ثروتهای خود را حفظ نماییم و تلاش اسرائیل برای سرقت داراییهایمان را ناكام كنیم.

وزیر توسعه لبنان همچنین از دولت لبنان خواست كه به حدود قانونی خود پایبند باشد و در جهت منافع ملی همه لبنانیها بدون توجه به رویكرد سیاسی آنها تلاش كند.

وی در عین حال با درخواست از گروههای مخالف برای دوری از دسیسه چینی برای كشور، خاطرنشان كرد: هر كس از فشارهای خارجی بر كشورش، بهره برداری كند، از ارزشهای ملی خارج شده است.
https://taghribnews.com/vdcipqaw.t1aq32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی