تاریخ انتشار۱۵ تير ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۵۲
کد مطلب : 196933
​امام جمعه سروآباد:

روز قدس نشان ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهنده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ صف ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بندی عدل در مقابل ظلم است

امام جمعه سروآباد با محکوم کردن جنایات صهیونیست ها علیه مردم مظلوم فلسطین گفت: روز قدس نشان ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهنده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ صف ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بندی عدل در مقابل ظلم است.
روز قدس نشان ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهنده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ صف ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بندی عدل در مقابل ظلم است
"ماموستا سیداحمد سجادی" در گفتگو با خبرنگار تقریب در سنندج اظهار داشت: دشمنان اسلام همواره کوشیده اند در طول این سال ها روز قدس را که نماد صف‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بندی حق در مقابل باطل است، تضعیف کنند.

وی افزود: باید به این مهم توجه کرد که روز قدس فقط روز فلسطین نیست بلکه روز امت اسلامی است.

امام جمعه سروآباد تصریح کرد: روز قدس  روز فریاد رسای مسلمانان علیه سرطان کشنده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ی صهیونیزم جهانی است که به وسیله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دست متجاوز قدرت های استکباری به جان امت اسلامی افتاده است.

ماموستا سجادی افزود: این روز یک پیام بزرگ برای جهانیان دارد و نشان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهنده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ این است که امت اسلامی زیر بار ظلم نمی رود اگرچه این ظلم از پشتیبانی بزرگترین و قدرتمندترین دولت های عالم برخوردار باشد. 

این روحانی اهل سنت کشور در ادامه سخنان خود اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نام نهادند که در این روز مسلمانان سراسر جهان با برپایی راهپیمایی از آرمان های قدس شریف و ملت مظلوم فلسطین حمایت می کنند.

ماموستا سجادی افزود: روز قدس مخصوص ایران نیست و روز جهان اسلام است لذا مسلمانان در این روز حضور خود را برای دفاع از برادران و خواهران فلسطینی خود نشان داده و اراده عمومی خود را برای مقابله با ترفندهای امریکا و اسرائیل در فلسطین مظلوم بروز می دهند.

وی ابراز امیدواری کرد که در سال جاری نیز شاهد حضور گسترده مسلمانان جهان در این روز بزرگ باشیم تا توطئه های رژیم صیهونیستی و حامیان غربی این رژیم نامشروع نقش بر آب شود.
https://taghribnews.com/vdcipqazpt1a332.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی