تاریخ انتشار۲ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۶
کد مطلب : 242634

بازداشت 15 فلسطینی در کرانه باختری/یورش شهرک نشینان به آرامگاه یوسف پیامبر/محکومیت حملات نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه

نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز پس از حمله به مناطق مختلف کرانه باختری دست کم 15 فلسطینی را بازداشت کردند.
بازداشت 15 فلسطینی در کرانه باختری/یورش شهرک نشینان به آرامگاه یوسف پیامبر/محکومیت حملات نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، این افراد پس از بازداشت به منظور تحقیق به مراکز بازجویی رژیم صهیونیستی انتقال داده شدند.

همچنین از فلسطین خبر می رسد که بیش از 60 شهرک نشین صهیونیست بامداد امروز، با حمایت نظامیان این رژیم به معبد حضرت یوسف (ع) یورش بردند؛ پس از این اقدام آنها درگیری شدیدی در اطراف منطقۀ مذکور میان فلسطینیان و نظامیان صهیونیست رخ داد.

این گروه از شهرک نشینان با پشتیبانی و حمایت نظامیان اسرائیلی یورش خود را ترتیب داده بودند.

پس از خروج شهرک نشینان صهیونیست از این مکان مقدس، نظامیان صهیونیست به سرکوب تظاهرات فلسطینیان پرداختند و چند نفر از شهروندان فلسطینی را در مناطق مختلف کرانۀ باختری و قدس اشغالی بازداشت کردند.

خبر دیگر اینکه "ایاد امین مدنی" دبیر کل سازمان همکاری اسلامی در بیانیه ای مطبوعاتی،  حملات نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کرد و آن را جنایتی شنیع و وحشیانه خواند که رژیم  صهیونیستی در چارچوب ادامه جنایت ها و تجاوزات خود و بدون هیچگونه مانع سیاسی، قانونی و اخلاقی علیه فلسطینی ها مرتکب می شود.

وی رژیم صهیونیستی را  مسؤول اصلی تشدید حملات نظامی خطرناک  دانست و گفت: تشدید حملات و جنایت های رژیم صهیونیستی تهدیدی برای امنیت و ثبات کل منطقه است.

دبیر کل سازمان ملل در ادامه  محاصره تحمیلی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها را غیر قانونی و ظالمانه خواند و آن را به مثابه مجازات جمعی بر ضد ملت فلسطین دانست و بر ضرورت لغو فوری محاصره غزه تأکید کرد.

جنگنده  ها و تانک های رژیم صهیونیستی یکشنبه شب در چند مرحله  مناطق مختلف نوار غزه را بمباران کردند  که طی آن 5 فلسطینی زخمی شدند.
https://taghribnews.com/vdciprar5t1a5q2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی