>> در شرایط کنونی وحدت مسلمانان امری ضروری است فلسفه روز قدس توجه دادن به مسئله فلسطین است | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۲۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب : 271533
​در نشست مطبوعاتی روز جهانی قدس مطرح شد:

در شرایط کنونی وحدت مسلمانان امری ضروری است/ فلسفه روز قدس توجه دادن به مسئله فلسطین است

نشست مطبوعاتی «روز جهانی قدس و متغیرات جدید منطقه ای» صبح امروز چهارشنبه (24 خرداد) با حضور نماینده های جنبش جهاد اسلامی فلسطین و حماس در تهران برگزار شد.
در شرایط کنونی وحدت مسلمانان امری ضروری است/ فلسفه روز قدس توجه دادن به مسئله فلسطین است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، در ابتدای نشست «روز جهانی قدس و متغیرات جدید منطقه ای»  که  در دفتر جمعیت دفاع از ملت فلسطین در تهران برگزار شد، دکتر «خالد القدومی» نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) ضمن تسلیت حادثه تروریستی در تهران تاکید کرد: متأسفانه طی هفته های اخیر شاهد وقوع تحولات مختلفی بودیم که بسیاری از آنها برای کشورهای اسلامی و عربی دردناک بوده است اما در شرایط کنونی وحدت مسلمانان امری ضروری به حساب می آید.
 
وی با اشاره به سخنان «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در نشست ریاض تأکید کرد: البته ما فلسطینی‌ها از سخنان ترامپ شگفت زده نشده ایم و سخنان وی را کاملا در چارچوب سیاست‌های دیرینه آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی می دانیم.
 
القدومی افزود: آنچه که مایه شگفتی و حیرت ما شد، کف زدن‌های پرشور حاضران در این نشست برای اتهام زنی‌ها به شریف ترین مقاومت در عصر کنونی یعنی مقاومت فلسطین بود.
 
وی تأکید کرد: ترامپ حق ندارد درباره حقوق بشر صحبت کند زیرا سردمدار حمایت از تروریسمِ رژیم صهیونیستی در جهان است.
 
در ادامه این نشست «ناصر ابوشریف» نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد: متأسفانه ما در سطح منطقه شاهد تغییر واضح رویکرد برخی کشورها هستیم و آنها از زمانی که همواره به همه پیشنهادات صلح و ... پاسخ "نه" می دادند، وارد دورانی شده اند که به همه پروژه های غربی و استکباری "آری" می گویند.
 
وی افزود: کسانی که از فلسطین دست کشیده اند در سیاست دچار انحرافی شدید و در دین خود دچار کفر شده اند. چه آنکه در قرآن کریم آمده است که "یهود را به دوستی نگیرید و در صورتی که این کار را انجام دادید خود شما یکی از آنها خواهید شد."
 
نماینده جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد: من معتقدم تشکیل ناتوی عربی با هدف از بین بردن کامل مسئله فلسطین بوده است.
 
https://taghribnews.com/vdcipzarpt1ayw2.cbct.html
مرجع : قدسنا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی