تاریخ انتشار۳۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۴۲
کد مطلب : 164262
محمد ابراهیم رضایی:

مجامع بین المللی زیر سلطه حامیان اسرائیل هستند

تنا- اختصاصی
نماینده خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: مجامع بین المللی که در برابر جنایات رژیم صهیونیستی سکوت اختیار کرده اند، همه زیر سلطه آمریکایی ها و حامیان اسرائیل بوده و هستند و نمی توان از آنها توقع داشت که از مردم مظلوم فلسطین دفاع کنند.
مجامع بین المللی زیر سلطه حامیان اسرائیل هستند
محمد ابراهیم رضایی در گفت و گو با خبرنگار تقریب(تنا) خاطرنشان کرد: مردم کشورهای اسلامی عمدتاً حامی فلسطینی ها هستند و حرکت های مردمی در دفاع از آنها همه جا مشاهده می شود.

وی در ادامه افزود: دولت های سرسپرده و وابسته مثل عربستان و قطر از اسرائیلی ها برای مردم فلسطین مضرتر و دشمن تر هستند؛ چرا که پول جنایتکاران اسرائیلی را فراهم کرده و از آنها پشتیبانی می کنند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی مهمترین اثر برگزاری راه پیمایی روز قدس در سطح جهانی را بیداری و همراهی ملت ها دانست و گفت: این بیداری باعث نگرانی صهیونیست ها و متحدین آنهاست؛ چرا که همه تلاش آنها این است که در کشور های دیگر اخبار جنایاتشان منتشر نشود. بیداری و اتحاد و انسجام همه مردم علیه این رژیم ددمنش از آثار برگزاری راه پیمایی روز قدس در سطح جهانی است.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: آنها تمام آشوب های منطقه را طراحی کردند تا امنیت اسرائیل را بالا ببرند و مردم قضیه فلسطین و جنایت های اسرائیلی ها را فراموش کنند، اما بیداری وحرکت مردم باعث می شود توطئه های آنها خنثی شود.
https://taghribnews.com/vdciq5azrt1aqr2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی