تاریخ انتشار۲۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب : 262362

اقتصاد مقاومتی باید بر سر سفره مردم عینیت داشته باشد/عظمت‌های بعد از پیروزی انقلاب در سایه ولایت فقیه بوده است

تنا
امام جمعه موقت تهران گفت: این‌همه عظمت‌هایی که در این دوران چنددهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی رخ داده، دستاوردهایی است که در سایه ولایت فقیه از اسلام و شریعت به ما رسیده است.
اقتصاد مقاومتی باید بر سر سفره مردم عینیت داشته باشد/عظمت‌های بعد از پیروزی انقلاب در سایه ولایت فقیه بوده است
آیت‌الله محمد امامی کاشانی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران طی سخنانی با اشاره به دیدار روز گذشته اعضای مجلس خبرگان رهبری با رهبر انقلاب گفت: مهمترین وظیفه مجلس خبرگان کشف ولی امر است.
وی در ادامه افزود: مجلس خبرگان ولی فقیه را کشف می‌کند نه فقط در حد فقاهت که مجتهد جامع‌الشرایط باشد و نه فقط در حد عدالت و تقوی، بلکه تدبیر، برنامه‌ریزی و توجه به دنیا و دشمن‌شناسی و مردم‌شناسی نیز مدنظر است، فلذا انجام این کار کشف این حقایق را هم دربرمی‌گیرد که چند جمله آن را نیز از تلویزیون شنیدید که رهبر معظم انقلاب آنها را فرمودند.
وی ادامه داد: همچنین فرهنگی که اسلام دارد،‌ ولی امر فرهنگ اصیل اسلام را احیا می‌کند، ولی امر در برابر هجمه‌های دشمن مقابله می‌کند و نمی‌پذیرد که مردم هجوم دشمن و تهدیدات او را بپذیرند و در مقابل دشمن موضع انفعالی داشته باشند، ما قدرت دینی و فرهنگی داریم، این‌چنین فرهنگ ناب برای حضور در جبهه‌ها و فداکاری‌ها و ایثار مردم داریم. این‌همه عظمت‌هایی که در این دوران چنددهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی رخ داده، دستاوردهایی است که در سایه ولایت فقیه از اسلام و شریعت به ما رسیده است.
امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: همچنین دغدغه داشتن در برابر مشکلات مردم، فرهنگ جامعه و جوانان،‌ معیشت مردم، اشتغال جوانان، مسئله اقتصاد، همین نکاتی که اخیراً درباره اقتصاد مقاومتی فرمودند و اینکه اقتصاد مقاومتی در سفره‌های مردم بیاید، یعنی عینیت داشته باشد و به برنامه‌های درازمدت قناعت نشود و اینکه مردم نتیجه آن را با ایجاد اشتغال و رونق در زندگی‌شان مشاهده کنند و در این زمینه سرعت بخشیده شود.
آیت‌الله امامی کاشانی تأکید کرد: سخنانی که رهبر معظم انقلاب پیرامون این موضوع داشتند، همین دغدغه‌هایی است که باید برای ملت داشت، اقتصاد، اخلاق، روان و فرهنگ‌شان و اعتلای‌شان و...؛ مردم را باید کسی رهبری کند که لیاقت داشته باشد، بنابراین مجلس خبرگان رهبری پاسدار این حقیقت است و امیدواریم که ان‌شاءالله خداوند وجود رهبر عزیزمان را تا ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) حفظ کند.
https://taghribnews.com/vdciqrarrt1aqp2.cbct.html
مرجع : فارس
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی