>> ۸۵ کشور جهان میزبان سیزدهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا(ع) | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۴
کد مطلب : 180264
رئيس سازمان فرهنگ خبرداد:

۸۵ کشور جهان میزبان سیزدهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا(ع)

رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در نشست شورای سیاستگذاری سیزدهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا(ع)،گفت: در سال ۹۴ سیزدهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا(ع) در ۸۵ کشور جهان برگزار می شود.
۸۵ کشور جهان میزبان سیزدهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا(ع)
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از اداره كل روابط عمومي و اطلاع رساني سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، نشست شورای سیاستگذاری سیزدهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا(ع)، با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای این شورا در محل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

در این نشست ابراهیمی ترکمان رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، با بیان این که دوازدهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا(ع)، در ۷۵ کشور جهان برگزار شد،افزود: در سال ۹۴ و در سیزدهمین دوره جشنواره کشورهای بیشتری میزبان سیزدهمین دوره این جشنواره خواهند بود.

وی افزود: درحال حاضر دو کتاب با محوریت فرهنگ رضوی به زبان فرانسه در دست ترجمه است. رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با اشاره به این که انتشارات الهدی وابسته به سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، سه کتاب به زبان های فارسی، عربی و انگلیسی با عنوان «آنچه گفت»،« آنگونه که زیست» و «آنچه کرد» درباره حضرت امام رضا(ع) درحال تدوین دارد که بزودی چاپ و منتشر خواهد شد.

وی با بیان این که در دوره سیزدهم جشنواره بین المللی امام رضا(ع)،بسته های فرهنگی رضوی به خارج از کشور ارسال خواهند شد،تصریح کرد: از دوره گذشته جشنواره، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برای رایزنی های فرهنگی در خارج از کشور، برنامه های جشنواره بین المللی امام رضا(ع)، را تصویب و برای اجرا ارسال کرده است.

سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) از یکم تا یازدهم ذی‌القعده (موسوم به دهه کرامت) برابر با ۲۵ مرداد تا چهارم شهریور سال ۱۳۹۴ در تمام استان‌های ایران و ۲۲۰ نقطه از جهان برگزار می‌شود. مراسم اختتامیه این جشنواره در شب میلاد فرخنده ثامن الحجج(ع) در مشهد مقدس برگزار خواهد شد و طی آن از هشت خادم نمونه فرهنگ رضوی در داخل و هشت خادم نمونه فرهنگ رضوی در بخش بین‌الملل تقدیر به عمل می‌آید.
https://taghribnews.com/vdciquaz5t1avr2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی