>> حضور ۲۵ کشور خارجی در نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی و مواد غذائی تهران | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۱۱ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۲
کد مطلب : 160167

حضور ۲۵ کشور خارجی در نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی و مواد غذائی تهران

حضور ۲۵ کشور از قاره آسیا، اروپا، آفریقا و آمریکا در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذائی، ماشین آلات و صنایع وابسته(ایران آگروفود ۲۰۱۴) نسبت به سال گذشته از نظر تعداد کشور و شرکت های مشارکت کننده، رشدی ۲۵ درصدی داشته است.
حضور ۲۵ کشور خارجی در نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی و مواد غذائی تهران
  اسپانیا، اتریش، اکراین، امارات متحده عربی، ایتالیا، آفریقای جنوبی، آلمان، بلژیک، بلز، پرتغال، تایلند، تایوان، ترکیه، چین، دانمارک، روسیه، سری لانکا، سوئیس، ونزوئلا، ژاپن، فرانسه، فنلاند، کره جنوبی، هلند و هند کشورهائی هستند که در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی و مواد غذائی حضور دارند که از تعداد فوق شرکت کنندگان کشورهای آلمان، ایتالیا، تایلند، ترکیه، چین، فرانسه و هند به صورت گروهی در نمایشگاه مشارکت دارند.

این نمایشگاه که در نوع خود یکی از نمایشگاههای بزرگ جهان محسوب می شود، مورد استقبال چشمگیر هیئت های تجاری خارجی ، صنعتگران، مسئولان و مدیران صنعت برق کشور، صاحبان بنگاهای اقتصادی، کارشناسان و استادان دانشگاههای و نیز شهروندان قرار گرفته است.

در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی"ˈایران آگروفود" تهران، ۷۰۰ شرکت و واحد تولیدی داخلی و ۱۶۵ شرکت خارجی یا نمایندگیهای آنان حضور داشته و جدیدترین کالاها، تولیدات و خدمات خود را ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار داده اند.

طی سه روز گذشته، پنج هیئت تجاری بازرگانی و اقتصادی خارجی از بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذائی، ماشین آلات و صنایع وابسته (ایران آگروفود ۲۰۱۴) تهران که در نوع خود بزرگترین نمایشگاه خاورمیانه محسوب می شود، بازدید کردند.

این نمایشگاه در فضایی به مساحت ۶۰ هزار مترمربع بر پا شده است و تا ۱۲ خرداد ماه از ساعت ۹ تا ۱۶ در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.
https://taghribnews.com/vdciquazyt1aqz2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی