تاریخ انتشار۱۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۶
کد مطلب : 298066
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه:

​اقدام ترامپ چهره خبیث استکبار را بر جهانیان برملا ساخت

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی توسط ترامپ، چهره کثیف و خبیث نظام استکبار را بر جهانیان برملا ساخت.
​اقدام ترامپ چهره خبیث استکبار را بر جهانیان برملا ساخت
به گزارش خبرگزاری تقریب از ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ارومیه، اظهار داشت: بر اساس آیات قرآن و روایات اسلامی ایستادگی در برابر زیاده خواهی های استکبار وظیفه هر مسلمان است لذا امت اسلامی با تاسی از این توصیه باید بیش از پیش در این مسیر گام بردارند.
وی متذکر شد: اقدام رئیس جمهور آمریکا در خصوص قدس نشات گرفته از ناتوانی سران عرب در برابر استکبار و زیاده خواهی های آمریکا و اسرائیل است که باید با بصیرت و آگاهی خود در برابر این گونه حرکات بایستیم و اجازه تعدی دشمنان به کشورهای اسلامی را ندهیم.
امام جمعه ارومیه خاطرنشان کرد: نظام استکبار همواره از بصیرت و آگاهی مسلمانان وحشت دارد چرا که بصیرت و آگاهی مردم مسلمان نقشه هایشان را خنثی می کند.
وی اضافه کرد: حمایت از مردم ستم دیده فلسطین نشات گرفته از وحدت مسلمانان است که نباید از این مسئله غافل شویم.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تصریح کرد: معرفی قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم جعلی صهیونیستی، مصیبت بزرگ است زیرا وقتی قبله اول مسلمین تحت سیطره رژیم جعلی باشد به معنای دهن کجی بزرگ به مسلمانان بوده و همه مردم مسلمانان باید به این امر عکس العمل نشان دهند.
https://taghribnews.com/vdciqvarqt1a3u2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی