>> تأکید وزارت خارجه سوریه بر ضرورت یکپارچه شدن تلاشها در مبارزه با تروریسم | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۲۸ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب : 265567

تأکید وزارت خارجه سوریه بر ضرورت یکپارچه شدن تلاشها در مبارزه با تروریسم

وزارت خارجه سوریه در واکنش به انفجار تروریستی، در منطقه الراشدین حلب، در دو نامه جداگانه به دبیر کل سازمان ملل و شورای امنیت، بر ضرورت تلاش جامعه جهانی همگام و هماهنگ با دولت سوریه برای مبارزه با تروریسم تأکید کرد.
تأکید وزارت خارجه سوریه بر ضرورت یکپارچه شدن تلاشها در مبارزه با تروریسم
به گزارش خبرگزاری  تقریب(تنا)، وزارت خارجه سوریه در این دو نامه از دبیر کل سازمان ملل متحد و رئیس شورای امنیت خواست تا این حمله تروریستی را محکوم کنند و از دولت هایی که این تروریست ها را مسلح کرده، کمک مالی می کنند و پناه می دهند توضیح خواسته شود.

وزارت خارجه سوریه افزود: کشورهایی که از این تروریست ها حمایت می کنند باید به تصمیمات شورای امنیتی در خصوص مبارزه با تروریسم پایبند باشند.

در نامه وزارت خارجه سوریه آمده است: این انفجار تروریستی، همزمان با حملات دیوانه وار گروه های تروریستی نشانگر شکست این طرف ها در برابر موفقیت روند آشتی ملی در سوریه و شکست از ارتش سوریه است.

وزارت خارجه سوریه افزود: انفجار تروریستی که اتوبوس حامل شهروندان فوعه و کفریا را هدف قرار داد و باعث کشته شدن 126 نفر از جمله 68 کودک شد، در منطقه ای به وقوع پیوست که تحت اشغال گروه های تروریستی است که از سوی ترکیه، قطر و عربستان حمایت می شوند.

در این نامه آمده است که اهالی دو شهر فوعه و کفریا بیش از چهار سال است که در محاصره تروریست ها قرار داشتند و اگر تلاش دولت سوریه برای خروج آن ها از این منطقه نبود، این مردم با فاجعه انسانی روبه رو می شدند.

 وزارت خارجه سوریه اعلام کرد: دولت سوریه بار دیگر بر ضرورت یکپارچه شدن تلاش جامعه جهانی در مبارزه با تروریسم از طریق همکاری و هماهنگی با دولت سوریه و توقف فریبکاری و نادیده گرفتن این حقیقت که اولویت مبارزه با تروریسم است، تأکید می‌کند.

در انفجار تروریستی روز شنبه در منطقه الراشدین حلب که اتوبوس های حامل شهروندان آزاد شده فوعه و کفریا را هدف قرار داده بود، 126 نفر از جمله 68 کودک کشته شدند.
 
https://taghribnews.com/vdciqwaryt1aqw2.cbct.html
مرجع : ایرنا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی