تاریخ انتشار۱۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۹
کد مطلب : 291360
​شیخ ماهر حمود:

اسرائیل رو به زوال و نابودی است/ تمام توطئه ها به زودی شکست خواهند خورد

تنا – اختصاصی
رئیس اتحادیه جهانی علمای مقاومت در مراسم افتتاحیه دومین کنگره این اتحادیه بر زوال و نابودی رژیم صهیونیستی تأکید کرد وگفت: تمام توطئه ها چه از سوی ریاض باشد یا تل آویو، به زودی شکست خواهند خورد.
اسرائیل رو به زوال و نابودی است/ تمام توطئه ها به زودی شکست خواهند خورد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شیخ ماهر حمود، رئیس اتحادیه جهانی علمای مقاومت صبح امروز (چهارشنبه) در مراسم افتتاحیه دومین کنگره این اتحادیه که در بیروت در حال برگزاری است، اظهار داشت: همانطور که مقاومت در غزه و لبنان پیروز شد و همانگونه که ما در سوریه و شرق لبنان و عراق بر تکفیری ها پیروز شدیم، همه توطئه ها، از سوی ریاض باشد یا تل آویو یا هر کشور دیگری، در آینده ای نزدیک و به خواست خداوند شکست خواهند خورد.
 
وی افزود: ما به ملت های شکست خورده می گوییم که به تاریخ گذشته و حال حاضر خود به خوبی دقت کنید و نقش علمایی مانند عزالدین قسام،عمر مختار، احمد یاسین، عباس الموسوی و دیگر علما را ملاحظه کنید و ببینید که چه نقش مهمی در بیدار سازی امت اسلامی و خروج آنها از مشکلات داشته اند.
 
شیخ حمود خاطرنشان کرد: پیروزی بر اسرائیل بحث تجهیزات و نیرو و ارتش نیست بلکه بحث تصمیم و اراده است؛ غزه اراده دشمن را در هم شکست و پیروز شد و در لبنان نیز مقاومت با همین اراده به پیروزی رسید.
 
وی اظهار داشت: نکته ای که باید در این کنفرانس بر آن تمرکز کرد، این است که اسرائیل رژیمی رو به نابودی و زوال است و همه یهودیان و صهیونیست ها به این مسأله اعتراف می کنند. ما این مسأله را از افسران اسرائیلی شنیده ایم که هر فرد اسرائیلی در هر لحظه و هر روز در انتظار پایان یافتن این رژیم رو به زوال است.
 
رئیس اتحادیه جهانی علمای مقاومت در پایان تاکید کرد: فلسطین قبله گاه ما مسلمانان باقی خواهد ماند و صهیونیست ها نخواهند توانست ما را از این مسیر منحرف کنند.
 
ترجمه و تنظیم: فرشته صدیقی
https://taghribnews.com/vdciqzarut1a3p2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی