تاریخ انتشار۱۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۱
کد مطلب : 291865

​انتشار کتاب «ابعاد و اهمیت زیارت اربعین» در عراق

کتاب «ابعاد و اهمیت زیارت اربعین» با نگاهی تحلیلی به سخنان حضرت آيت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالي) در عراق چاپ و منتشر شد.
​انتشار کتاب «ابعاد و اهمیت زیارت اربعین» در عراق
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، مرکز مطالعات حوزوی الهدی با همکاری مجموعه‌ای از نویسندگان حوزوی نجف اشرف و رایزنی فرهنگی ايران در بغداد، اقدام به انتشار کتاب «ابعاد و اهمیت زیارت اربعین» با نگاهی تحلیلی به سخنان حضرت آيت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالي) در مورد زیارت اربعین و بیان ارزش‌های شهادت در عراق، كرد.
 
این کتاب در 177 صفحه به ابعاد زیارت از رویکرد مقام معظم رهبری (مدظله‌العالي) تأکید دارد و به مقدمه و شرحی از ویژگی‌های شیعیان عراق به عنوان ملتی که این زیارت را میزبانی می‌کنند، اشاره دارد.
 
کتاب «ابعاد و اهمیت زیارت اربعین» شامل موضوعات متعددی است؛ از آن جهت که شامل همه سخنان حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله‌العالي) در مورد ابعاد و اهمیت زیارت اربعین از جوانب دینی، عبادی، اجتماعی و انقلابی است.
 
به طوركلي، آيت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالي) نظامی را ترسیم می‌کند و این زیارت را به عنوان محرک انقلابی و اجتماعی مهمی برای ملت‌ها و نقطه التقای ملت‌ها و وحدت کلمه آنان در مورد انقلاب و ارزش‌های حسینی معرفی می‌کند.
https://taghribnews.com/vdciqzarwt1a3v2.cbct.html
مرجع : سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی