تاریخ انتشار۲۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب : 262524

اعتراض فلسطینیان به تصویب لایحه منع پخش اذان در کنست

هزاران فلسطینی در اعتراض به لایحه جنجال‌برانگیز پارلمان رژیم صهیونیستی مبنی بر منع پخش اذان از بلندگوی مساجد در اراضی اشغالی، تظاهرات کردند.
اعتراض فلسطینیان به تصویب لایحه منع پخش اذان در کنست
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، بیش از 3 هزار نفر از فلسطینیان روز شنبه (21 اسفند 95) با تجمع در شهر «کابول» در اراضی اشغالی علیه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، شعار سر دادند.  شرکت‌کنندگان در این اعتراضات با خود شعارنوشته‌هایی حمل می‌کردند که  بر روی آن‌ها نوشته‌شده بود: «قانون منع پخش اذان تصویب نخواهد شد.»، «صدای اذان را قطع نکنید.».
 
یکی  از امامان جماعت که در این تظاهرات شرکت کرده بود گفت:  به اعتراض خود  برای شنیده شدن صدای اذان ادامه خواهیم داد و حتی خواهان افزایش صدای مؤذن‌ها خواهیم شد.
 
پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) چهارشنبه گذشته موافقت اولیه خود را با لایحه منع پخش اذان از بلندگوهای مساجد در اراضی اشغالی فلسطینی اعلام کرد.
 
وزارت امور خارجه فلسطین پیشتر در بیانیه ای اعلام کرده بود:  این قانون شکلی پیشرفته از تحریک نژادی علیه فلسطینیان است.  این بیانیه افزود: این لایحه به نفرت پراکنی میان پیروان ادیان الهی در فلسطین دامن می‌زند و با فرهنگ صلح و مدارا در تضاد است.

 
https://taghribnews.com/vdcirrar5t1aqw2.cbct.html
مرجع : پرس تی وی
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی