تاریخ انتشار۳ تير ۱۳۹۶ ساعت ۹:۴۰
کد مطلب : 272721

حضور بیش از 150 هزار فلسطینی در آخرین نماز جمعه ماه رمضان مسجد الاقصی/ برپایی باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس در نوار غزه

بیش از 150 هزار فلسطینی روز جمعه همزمان با روز جهانی قدس در آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان در مسجد مبارک الاقصی شرکت کردند.
حضور بیش از 150 هزار فلسطینی در آخرین نماز جمعه ماه رمضان مسجد الاقصی/ برپایی باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس در نوار غزه
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، نماز جمعه این هفته در حالی برگزار شد که پلیس و ارتش اسرائیل تدابیر امنیتی شدیدی در شهر قدس و مسجد مبارک الاقصی به اجرا گذاشته بودند.
 
ماموران پلیس و ارتش اسرائیل فقط به افراد بالای 40 سال اجازه ورود به مسجد الاقصی را می دادند.
 
برپایی باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس در نوار غزه
 
ساکنان نوار غزه در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که مصادف است با روز جهانی قدس، با اجرای برنامه ها و برپایی راهپیمایی گسترده این مناسبت را گرامی داشتند.
 
در همین راستا، راهپیمایی گسترده ای در شهر غزه پس از نماز جمعه برپا شد که هزاران فلسطینی از جمله اعضا و رهبران گروه های مقاومت فلسطین در آن مشارکت داشتند.
 
شرکت کنندگان در این راهپیمایی تاکید کردند که ملت فلسطین اعم از جریان های سیاسی و نهادها و گروه ها هرگز و تحت هیچ شرایطی از قدس چشم پوشی نخواهند کرد.
 
همچنین کنفرانسی نیز به منظور حمایت از انتفاضه قدس با مشارکت شخصیت های سیاسی، رهبران گروه های فلسطینی و نمایندگان مجلس قانونگذاری و برخی شخصیت های مستقل در شهر غزه برگزار شد.
 
شرکت کنندگان در این کنفرانس ضمن هشدار نسبت به خطرات پیش روی قدس، تاکید کردند که روز جهانی قدس فرصتی مناسب برای دفاع از این شهر و آگاهی بخشی نسبت به خطرات پیش روی آن است. آن ها همچنین بر وحدت امت اسلام تاکید کرده و نسبت به توطئه های دشمنان برای ایجاد تفرقه و اختلاف در میان امت اسلامی و عربی هشدار دادند.
 
 
https://taghribnews.com/vdcirrarzt1ayy2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی