تاریخ انتشار۳۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۴۷
کد مطلب : 248421
ماموستا فایق رستمی:

مناظره ریاست جمهوری آمریکا چهره ضد اخلاقی غرب را برای همگان نمایان کرد

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مناظره ریاست جمهوری آمریکا چهره ضداخلاقی غرب را برای همگان نمایان کرد و سستی بنیان ‌های فرهنگی و اعتقادی آمریکایی ‌ها را به جهانیان نشان داد.
مناظره ریاست جمهوری آمریکا چهره ضد اخلاقی غرب را برای همگان نمایان کرد
به گزارش خبرنگار تقریب از سنندج، ماموستا فایق رستمی پنج شنبه شب در نشست تخصصی علما و روحانیون اهل سنت و اهل تشیع کردستان با رئیس مرکز تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در سنندج اظهار کرد: ما باید به این مهم توجه کنیم که جهان غرب چیزی برای عزت و سربلندی مسلمانان ندارد.

وی به تحولات جهانی و موج مادی ‌گرایی و افول اخلاقی در جهان غرب اشاره کرد و گفت: مناظره‌ های انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا بسیاری از زوایای پنهان فرهنگ منحط و منحرف غرب را برای جهانیان نمایان کرد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: دین اسلام دین پاکی، عزت، محبت، مودت و اخلاق است و اگر پیروان این آیین مترقی به آموزه‌ های آن عمل کنند هیچ کمبود و کاستی نخواهند داشت.

ماموستا رستمی به نقش ویژه روحانیون کردستانی در دفاع از آرمان ‌ها و ارزش‌ های نظام مقدس اسلامی اشاره کرد و گفت: علما دارای جایگاه ویژه در جامعه هستند و روحانیون کردستانی نیز با هدایت افکار عمومی مردم منطقه نقش ویژه ‌ای در امنیت، آرامش و تعالی جامعه داشته ‌اند.

وی افزود: کردستان خطه علم و فرهنگ است و نخبگان بسیاری از این منطقه به جهان اسلام معرفی شده ‌اند و انتظار می ‌رود مسئولان و متولیان حوزه فرهنگ، دین و اندیشه نگاه ویژه ‌ای به این استان داشته باشند.
https://taghribnews.com/vdcirvarzt1a552.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی