تاریخ انتشار۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۰
کد مطلب : 289309
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

​رفتارهای ترامپ موجب وحدت و همدلی شد

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: رفتارهای ترامپ موجب انسجام، وحدت و همدلی در بین آحاد جامعه شد.
​رفتارهای ترامپ موجب وحدت و همدلی شد
به گزارش خبرگزاری تقریب از ارومیه، سردار سرتیپ دوم پاسدار عابدین خرم در جمع فرماندهان سپاه و بسیج آذربایجان غربی اظهار داشت: در بعضی از مقاطع تاریخ انقلاب اسلامی ایران به دلیل حماقت دشمنان شاهد انسجام و وحدت در بین امت های اسلامی هستیم که به یقین حکمت الهی است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه راهکار مقابله با دشمن انسجام ملی است،  تاکید کرد: وقتی وحدت، همدلی و تبعیت محض از ولایت فقیه باشد نظام از این پیچ ها و گذرگاه های خطرناک به سلامت عبور خواهد کرد.

وی با بیان اینکه بار دیگر چهره واقعی آمریکا بر جهانیان نشان داده شد، افزود: مقام معظم رهبری به کرات موضوع قابل اعتماد نبودن دشمنان را مطرح کردند که با اظهارات سخیف ترامپ بار دیگر این موضوع ثابت شد و این دستاورد بزرگی است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: مواضع ستیزه جویانه رئیس جمهور آمریکا و مطالب بیان شده از سوی ترامپ نه از روی نا آگاهی تاریخ بلکه از روی یک عقبه فکری و به صورت کاملا برنامه ریزی شده بود به طوری که همه بر اساس برآوردهای صورت گرفته در خصوص جبهه مقاومت، جریان تکفیر و از این قبیل موضوعات است.

خرم به اظهارات سخیف ترامپ در خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز اشاره و تصریح کرد: سپاه خار چشم دشمنان نظام و نقطه عزیمت و اقتدار نظام است.

 
https://taghribnews.com/vdciu3ar3t1avp2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی