>> برگزاری دوره آموزشی توسط بانک توسعه اسلامی | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۲۲ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۹:۰۰
کد مطلب : 52930

برگزاری دوره آموزشی توسط بانک توسعه اسلامی

دوره آموزشی فشرده بازرگانی توسط بانک توسعه اسلامی طی روز های ۲۲ الی ۲۶ خرداد ماه در شهر دوبی امارات متحده عربی برگزار می شود.
برگزاری دوره آموزشی توسط بانک توسعه اسلامی
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا)، بانک توسعه اسلامی با همکاری آکادمی آموزشی و کمک های فنی وابسته به سازمان تجارت جهانی و وزارت امور خارجه امارات متحده عربی این دوره فشرده آموزشی را پیرامون مهارت های موفق بازرگانی برای کشور های عربی در شهر دوبی برگزار می کند.

این دوره آموزشی در چهارچوب برنامه های بانک توسعه اسلامی برای کمک های فنی و ظرفیت سازی در زمینه های مربوط به تجارت جهانی برپا می شود. در این دوره آموزشی شرکت کنندگان در کمیته ها ، کارگاه های عملی و میزگرد های مختلف در زمینه سیاست های بازرگانی و مهارت های موفقیت در این عرصه آموزش می بینند.

هدف از برگزاری این دوره آموزشی بالا بردن سطح مهارت ها و تقویت توانایی فنی شرکت کنندگان پیرامون تکنیک های تجارت و وضع راهکار های مناسب برای تجارت موفق می باشد.

در این دوره آموزشی ۴۲ شرکت کننده ازوزارت تجارت و وزارت خانه های مرتبط از ۱۶ کشور عربی از جمله: عربستان سعودی، امارات متحده عربی، مصر، سودان، سوریه، مغرب، تونس، الجزایر، اردن، جیبوتی، لبنان، عراق، کویت، فلسطین و عمان حضور دارند.
https://taghribnews.com/vdciu3aw.t1arp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی