تاریخ انتشار۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰:۳۳
کد مطلب : 164208
امام جمعه اهل سنت موچش:

موج اسلام خواهی در جهان با جنایات صهیونیست ها خاموش نمی شود

تنا- اختصاصی
امام جمعه اهل سنت موچش جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرد و گفت: موج اسلام خواهی در جهان با کشتار مسلمانان خاموش نمی شود.
موج اسلام خواهی در جهان با جنایات صهیونیست ها خاموش نمی شود
 "ماموستا اقبال بهمنی" در گفتگو با خبرنگار تقریب در سنندج، اظهار داشت: در هیچ دین و ادیانی اعم از اسلام و غیر اسلام کشتار انسان ها جایز نیست اما متأسفانه صهیونیسم غاصب حتی حرمت ماه مبارک رمضان را نگه نداشته و بر جان و مال مسلمانان تعدی کردند.

وی افزود: تصاویری که از جنایت‌‌ های رژیم صهیونیستی در رسانه‌ های مختلف پخش می ‌شود دل هر انسانی را به درد می ‌آورد و چهره پلید و ضد انسانی صهیونیست ها را برای همگان روشن تر می کند.

ماموستا بهمنی خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی از توسعه و جهانی شدن اسلام ناب محمدی(ص) هراس دارد و در این مسیر تمام توان خویش را برای جلوگیری از موج اسلام خواهی در جهان به کار گرفته است.

وی افزود: دشمنان باید بدانند که بر اساس وعده الهی و آیات قرآن عزت و عظمت از آن مسلمانان است و اسلام دین عالم گیر است.

امام جمعه اهل سنت موچش با دعوت از همه مسلمانان جهان برای حضوری استکبار شکن در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهارداشت: همه مسلمانان باید در کنار همدیگر این جنایات ضد اسلامی و ضد انسانی را محکوم کرده و با تمام توان برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین وارد میدان شوند.

ماموستا بهمنی افزود: موج فریادهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا مسلمانان در این روز وحدت امت اسلام و مخالفت آنان با توطئه های استکبار و صهیونیسم جهانی را نشان می دهد لذا باید همه مسلمانان در روز جهانی قدس حضوری گسترده و دشمن شکن داشته باشند.
https://taghribnews.com/vdciu5azvt1aqr2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی