تاریخ انتشار۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب : 260805

درگیری میان تروریست ها در جنوب سوریه 50 کشته برجای گذاشت

درگیری میان گروه های تروریستی در استان درعا در جنوب سوریه 50 کشته برجای گذاشت.
درگیری میان تروریست ها در جنوب سوریه 50 کشته برجای گذاشت
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، رسانه های نزدیک به تروریست ها امرروز سه شنبه اعلام کردند که 50  تروریست در درگیری گروه های ارتش "خالد بن ولید" و ارتش آزاد در جنوب سوریه کشته شدند.

بیشتر کشته های این درگیری مربوط به دو گروه تیپ شهدای آزادی و لشکر الحق وابسته به ارتش آزاد هستند که در درگیری کشته یا پس از بازداشت اعدام شده اند.

شامگاه یکشنبه و بامداد دوشنبه همزمان با هجوم همه جانبه تروریست های ارتش آزاد به مواضع ارتش سوریه، ارتش خالد بن ولید وابسته به داعش به مواضع ارتش آزاد که همه توان و نیروی خود را برای اشغال محله المنشیه درعا اعزام کرده بود، حمله کرد و چهار روستای سحم جولان، عدوان، تسیل و جلین و تپه راهبردی الجموع در غرب درعا را اشغال کرد.

تروریست های وابسته به ارتش آزاد در جنوب سوریه از 24 بهمن ماه عملیاتی را به عنوان "مرگ آری و ذلت نه" برای تصرف محله المنشیه شهر درعا آغاز کردند؛ ارتش سوریه تاکنون حمله تروریست ها را به مواضع خود در این محله دفع کرده است.

تروریست های تکفیری در منطقه درعا، البلد و روستاها و شهرک های اطراف شهر درعا، حضور دارند و سلاح و نیروی مورد نیاز خود را از مرزهای اردن که با شهر درعا فقط 13 کیلومتر فاصله دارد، تأمین می کنند.
https://taghribnews.com/vdciuuarwt1aqv2.cbct.html
مرجع : ایرنا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی