تاریخ انتشار۲۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۹:۴۴
کد مطلب : 257007

تظاهرات علیه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی

معترضان با برپایی تظاهرات در تل‌آویو، استعفای "بنیامین نتانیاهو" نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را خواستار شدند.
تظاهرات علیه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، تظاهرات کنندگان علیه نتانیاهو شعارهایی چون "نتانیاهو را به زندان بیندازید" سر دادند.

نخست‌وزیر اسرائیل در حال حاضر به خاطر چند اتهام فساد تحت بازجویی است؛ در یکی از این پرونده‌ها نتانیاهو متهم به دریافت هدایایی غیرقانونی از بازرگانان ثروتمند است؛ پلیس هم‌اکنون در حال بررسی پروندۀ موسوم به "پروندۀ 1000" است که بر اساس آن نتانیاهو از دو بازرگان ثروتمند به نام‌های آرنون میلشان و جیمز پکر هدایایی غیرقانونی دریافت کرده است.

هفته گذشته نیز یک فایل صوتی از نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی منتشر شد که در آن وی به صاحب یک روزنامۀ اسرائیلی پیشنهاد می‌کند در ازای دریافت رشوه، چهره‌ای مثبت‌تر از او جلوه دهد؛ نتانیاهو همچنین در پرونده‌ای دیگر به دریافت هدیه، اعانه و کمک‌های اهدایی غیرقانونی، بالغ بر حدود 100 هزار دلار، متهم شده است.

وی همچنین به اتهام پذیرش کمک یک‌میلیون یورویی آرناود میمران، متخلف مالی فرانسوی، در زمان انتخابات سال 2009 میلادی، با پروندۀ دیگر قضایی مواجه شده است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به علت خرید بیش از یک میلیارد دلاری 3 زیردریایی از آلمان نیز با امکان بازجویی مواجه شده است؛ رسانه‌های اسرائیل این اقدام نتانیاهو را به‌شدت مغایر با منافع این رژیم دانسته‌اند.

"یوسف شاپیرا" بازرس کل رژیم صهیونیستی در ماه می گزارشی درباره سفرهای خارجی نتانیاهو منتشر کرد که برخی از آن‌ها همراه با همسر و فرزندانش از 2003 تا 2005 میلادی، زمانی که وی وزیر دارایی رژیم صهیونیستی بود، صورت گرفته است.

به گزارش منابع خبری، اتهامات دیگری نیز به همسر نتانیاهو وارد شده است؛از جمله این‌که وی بارها از اموال عمومی برای پرداخت برخی هزینه‌های شخصی استفاده کرده است.
https://taghribnews.com/vdciuyaryt1awu2.cbct.html
مرجع : پرس تی وی
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی