تاریخ انتشار۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۴
کد مطلب : 221204
دبیرکل مجمع اهل بیت(ع):

اندیشه امام راحل توانست تغییرات بسیار بزرگی در دنیا ایجاد کند/ مقابله با تروریسم به حرکت عمومی نیاز دارد

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت با بیان این که امام خمینی(ره) یک حرکت و جنبش عمومی را به وجود آورد، گفت: اندیشه امام راحل توانست تغییرات بسیار بزرگی در دنیا ایجاد کند.
اندیشه امام راحل توانست تغییرات بسیار بزرگی در دنیا ایجاد کند/ مقابله با تروریسم به حرکت عمومی نیاز دارد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن اختری دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت،(ع) امروز در همایش ائتلاف نخبگان علیه تروریسم برای صلح عادلانه  که در مرکز همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما برگزار شد، با اشاره به فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: امام راحل بر این باور بود که برای به پیروزی رساندن انقلاب باید آن را عمومی کرد تا همگان در آن شریک شوند، از 19 دی 56 تا 12 بهمن 57 ظرف 13 ماه این حرکت به طور کامل عمومی و فراگیر شد از این رو هیچ گونه قدرتی نتوانست جلوی این حرکت را بگیرد.
 
وی در ادامه با اشاره به موضوع این همایش، بیان داشت: برای مبارزه با تروریست نیاز است که از شخصیت‌ها و نخبگان در کشورهای مختلف استفاده کرد و اگر نخبگان کشور با نخبگان جهانی متصل شوند نتایج خوبی می‌تواند داشته باشد.
 
دبیرکل مجمع اهل بیت(ع) با بیان این که تروریست در طول تاریخ وجود داشته است، افزود: امروز تروریست به صورت وقیحانه و غیرمنصفانه در دنیا رخ می‌دهد، امروز تروریست شامل موارد زیادی از مانند غذا، دارو و هوا نیز می‌شود.
 
وی با انتقاد از تشکیل نشدن یک حرکت عمومی بر ضد تروریسم،  گفت: امروز زمینه مقابله با تروریست بهتر از گذشته فراهم شده است و مقابله با تروریسم به حرکت عمومی نیاز دارد.

اختری در ادامه گفت: باید این حرکت نخبگان و این ائتلاف را به یک جریان سازی عمومی در دنیا تبدیل کنیم و جهانیان را بدون در نظر گرفتن دین و مذهبشان علیه تروریسم فرا خوانده تا بتوانیم بر علیه تروریسم مقابله کنیم.
 
وی همچنین با اشاره به کشتار ملت مظلوم مسلمان در یمن، سوریه، عراق و سایر نقاط جهان نسبت به سکوت و عدم اعتراض مجامع جهانی ابراز تأسف کرد و خواهان تحرکات مردمی در چارچوب قانون به دور از خشونت گردید.
 
https://taghribnews.com/vdciuzar5t1arr2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی