تاریخ انتشار۹ فروردين ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب : 43958

مردم بحرین سلطه آمریکا را برنمی‌تابند

انقلاب مردم بحرین، فریاد آزادی خواهانه جوانان این کشور است که دیگر سلطه آمریکا را بر نمی تابند.
مردم بحرین سلطه آمریکا را برنمی‌تابند
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا):
حجت الاسلام والمسلمین "محمود ساداتی" از علمای بحرین، عصر دوشنبه ۸ فروردین در حاشیه دیدار جمعی از علمای این کشور با حضرت آیت الله ملکوتی، در گفت وگو با خبرنگار مرکز خبر حوزه، به تحولات اخیر بحرین اشاره و تصریح کرد: برخی رسانه های غربی سعی دارند اختلافات در بحرین را طائفه ای و نزاع میان شیعه و سنی نشان دهند ولی همان طور که حضرت آیت الله خامنه ای در سخنان خود تصریح کردند این انقلاب و حرکت ها طائفه‌ای و قبیله ای نیست بلکه فریاد آزادی خواهانه جوانان این کشور است که دیگر سلطه آمریکا را بر نمی تابند.

این عالم بحرینی گفت: آمریکا و غرب منافع زیادی در بحرین دارند و نمی خواهند این منافع را از دست بدهند بنابراین به هر قیمتی شده می خواهند حکومت بحرین را نگه دارند ولی مردم بحرین خواهان خارج شدن از یوغ استعمار آمریکا هستند و تا آخرین قطره خون پای این انقلاب ایستاده اند.

حجت الاسلام والمسلمین ساداتی ادامه داد: امروز بیداری اسلامی سراسر کشورهای عربی و اسلامی را فرا گرفته و جوانان کشورهای عربی خواستار تغییر در نظام های سیاسی و اجتماعی حاکم بر کشورهای خود هستند.

وی افزود: در این میان جوانان بحرین نیز خواستار آزادی بیان و احقاق حقوقشان هستند ولی متاسفانه در این کشور بسیاری از مسائل مربوط به حقوق بشر نقض و زیرپا گذاشته می شود.

این عالم بحرینی به لشگرکشی عربستان اشاره کرد و ادامه داد: متاسفانه برخی کشورهای عربی به جای آن‌که به کمک مردم عرب آمده و حق پایمال شده آنها را از حاکمان جور بگیرند به بحرین لشگر کشیده و در به خاک و خون کشیدن جوانان با دولت این کشور هم‌دست شده اند.

حجت الاسلام والمسلمین ساداتی تاکید کرد: عربستان و کشورهایی که به بحرین لشگر کشیده اند می ترسند که فریاد آزادی خواهی مردم بحرین به کشورهای آنها نیز برسد و مردم آنجا را به حرکت و قیام علیه آنها وادارد کند که البته این چنین خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در تحولات اخیر برخی از انقلابیون ناپدید شده اند و کسی نمی داند کجا هستند، تا امروز بیش از ۶۰ نفر مفقود شده‌‌اند و هیچ خبری از سرنوشت آنان نیست.
https://taghribnews.com/vdciv3a5.t1apw2bcct.html
مرجع : مرکز خبر حوزه
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی