تاریخ انتشار۱۷ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب : 204384

چندین کشته درحملات موشکی یمن به عربستان/ حمله پهپاد آمریکایی به ارتش یمن

حملات موشکی یمنی ها به پایگاه های ارتش عربستان چند کشته برجا گذاشت. یک پهپاد آمریکایی نخستین بار محل اسکان نیروهای ارتش یمن را هدف قرار داد.
چندین کشته درحملات موشکی یمن به عربستان/ حمله پهپاد آمریکایی به ارتش یمن
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از العالم، خبرگزاری سبأ یمن اعلام کرد نیروهای ارتش و کمیته های مردمی، پایگاه الممعود را با موشک هدف قراردادند که بر اثر آن برج نگهبانی و سه خودروی نظامی سعودی منهدم شد و چند نظامی عربستانی نیز کشته شدند.
 
پایگاه نظامی الحضیر در منطقه علب شهر ظهران در استان عسیر عربستان نیز دیشب موشک باران شد. یک خودروی زرهی عربستان نیز در پایگاه نظامی الردیف استان جیزان منهدم شد و همه سرنشینان آن کشته شدند.
 
به گفته منابع نظامی یمن، یک پهپاد آمریکایی نخستین بار محل اسکان نیروهای ارتش یمن را هدف قرارداد و دو بار منطقه "الطحیل" در شهر "صرواح" در غرب مأرب (شمال شرقی یمن) را بمباران کرد. این حمله تلفات جانی نداشت اما به خانه‌ها و یک خودروی نیروهای ارتش یمن خسارت وارد شد.
 
منابع یمنی با اشاره به پرواز گسترده پهپادهای جاسوسی آمریکا بر فراز استان مأرب، تأکیدکردند مناطقی که هدف قرار گرفت، جزو مناطق درگیری ارتش با عناصر مسلح و مزدوران سعودی نیست.
 
نیروهای یمنی جمعه گذشته در عملیاتی منحصر به فرد علیه مواضع نیروهای متجاوز سعودی، بحرینی و اماراتی در استان مأرب، دهها تن از این نظامیان متجاوز را از پا درآوردند و خسارتهای زیادی به آنها وارد کردند.
https://taghribnews.com/vdciv5ar5t1aup2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی