تاریخ انتشار۱۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۶:۲۵
کد مطلب : 184981

وزیر کشور انگلیس، پر تلاش ترین فرد در گسترش اسلام هراسی

تنا - لندن
وزیر کشور انگلیس در سال گذشته با طراحی و اجرای مقررات محدود کننده حقوق بشر و آماج قرار دادن مسلمان و غیر مسلمان، آزادی های مدنی را در این کشور به شدت محدود کرده و در ترساندن افکار عمومی از اسلام و مسلمانان، تلاش های فراوانی صورت داده است.
وزیر کشور انگلیس، پر تلاش ترین فرد در گسترش اسلام هراسی
کمیسیون حقوق بشر اسلامی در لندن اعلام کرد خانم ترزا می (Theresa May)، وزیر کشور انگلیس، توانست لقب پر تلاش ترین فرد در زمینه اسلام هراسی را در سال 2014 میلادی، به خود اختصاص دهد.
به گزارش خبرنگار تقریب (تنا)از لندن، کمیسیون حقوق بشر اسلامی در مراسمی نمادین و طنزآمیز که همه ساله با عنوان جایزه اسلام هراسی در لندن برگزار میکند یکشنبه با برگزاری مراسم امسال وبا حضور جمع زیادی از علاقه مندان بر اساس رای ونظر شرکت کنندگان اعلام کرد خانم ترزا می وزیر کشور انگلیس ، توانست گوی سبقت را از دیگر سیاستمداران انگلیس، در گسترش اسلام هراسی در سال 2014 میلادی، برباید و بعنوان پر تلاش ترین فرد در زمینه ترویج اسلام هراسی در این کشور برگزیده شود.
به گفته مسوولان کمیسیون حقوق بشر اسلامی، وزیر کشور انگلیس در سال گذشته با طراحی و اجرای مقررات محدود کننده حقوق بشر و آماج قرار دادن مسلمان و غیر مسلمان، آزادی های مدنی را در این کشور به شدت محدود کرده و در ترساندن افکار عمومی از اسلام و مسلمانان، تلاش های فراوانی صورت داده است.
 
ترزا می همچنین از کارکنان بخش های دولتی همچون پزشکان و معلمان خواسته است تا از مسلمانان جاسوسی کنند و به ماموران گمرک اجازه داده است تا گذرنامه افراد مظنون را ضبط کنند که همه این مقررات، مسلمانان را هدف قرار داده اند.
کمیسیون حقوق بشر اسلامی در این مراسم اعلام کرد این مقررات و قوانین، تبعیض، خشونت و سوء استفاده علیه مسلمانان را در انگلیس، شدت بخشیده، مسلمانان را به "دیگران" در جامعه انگلیس مبدل و آنان را در افکار عمومی، یک تهدید معرفی کرده است.
 
به گزارش کمیسیون حقوق بشر اسلامی، از دیگر برندگان این جایزه تمسخرآمیز مجید نواز، یکی از بنیانگذاران اتاق فکر کوئیلیوم (Quilliam) است که از انتشار کارتون های اهانت آمیز از رسول اکرم (ص) حمایت کرد.
مجید نواز به عنوان سخنگوی این اتاق فکر، در رسانه های انگلیسی حاضر می شود و از ارزش هایی که "لیبرالی" می نامد، دفاع و به مسلمانان و سازمان های اسلامی مخالف اندیشه های خود که آن ها را افراطی می نامد، حمله می کند. کمیسیون حقوق بشر اسلامی همچنین در زمینه فیلم/کتاب/تلویزیون مروج اسلام هراسی، فیلم تک تیرانداز آمریکایی (American Sniper) ساخته هالیوود، در زمینه رسانه، شبکه خبری فاکس نیوز (Fox News) آمریکا و در زمینه بین المللی، نشریه شارلی ابدو (Charlie Hebdo) در فرانسه را لایق عنوان مسخره پر تلاش ترین ها در گسترش اسلام هراسی در سال 2014 میلادی معرفی کرد.
کمیسیون حقوق بشر اسلامی، هر سال در مراسمی طنز ومسخره آمیز، افرادی را که بیش ترین تلاش را در زمینه گسترش اسلام هراسی صورت داده اند، معرفی می کند و جوایز مسخره ای نیز به آنان اهدا می کند که معمولا به علت مخالفت افراد، احزاب و سازمان های فعال در زمینه اسلام هراسی، آن ها از حضور در این مراسم خودداری می کنند و جوایز نمادین، به دفاتر آن ها ارسال می شود.
پیش از این افرادی همچون باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا، تونی بلر نخست وزیر پیشین انگلیس، نیک گریفین (Nick Griffin) رهبر نژادپرست و ضد اسلامی حزب ملی بریتانیا، به عنوان پر تلاش ترین افراد سالیان گذشته در زمینه اسلام هراسی معرفی شده بودند.
نامزدهای دریافت جایزه مسخره پر تلاش ترین افراد، احزاب و سازمان ها در زمینه اسلام هراسی، با آرای مردم در انگلیس برگزیده می شوند.

 
https://taghribnews.com/vdciv5azzt1av32.cbct.html
مرجع : خبرنگار تنا-لندن
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی