تاریخ انتشار۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۲۴
کد مطلب : 193189
امام جمعه اهل سنت يکه سعود(رازو جرگلان):

رهنمودهای امام راحل سرلوحه اهداف ما قرار گیرد/کشتار بی رحمانه مردم یمن توسط عربستان محکوم است

امام جمعه اهل سنت یکه سعود از توابع شهرستان راز و جرگلان با اشاره به کشتار ناجوانمردانه مسلمانان یمن، توسط عربستان سعودی گفت: اقدام ناجوانمردانه و کشتار بی رحمانه مسلمانان یمن از سوی عربستان سعودی برخلاف قوانین مجامع بین المللی است و ما این اقدامات ناجوانمردانه را به شدت محکوم می کنیم.
رهنمودهای امام راحل سرلوحه اهداف ما قرار گیرد/کشتار بی رحمانه مردم یمن توسط عربستان محکوم است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تقریب(تنا) از بجنورد، "حاج آخوند صمدی" امام جمعه اهل سنت یکه سعود از توابع شهرستان راز و جرگلان در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: به فرموده خداوند متعال پیروزی نهایی سرانجام از آن حق طلبان خواهد بود و به یقین با وحشی گری ها و جنایت های آل سعود، یمن از بین نمی رود اما در این میان روسیاهی به عاملان و ساکتان این جنایت ها خواهد ماند چرا که کشتار کودکان بی گناه و سکوت مدعیان جهانی، آبروی انسانیت را برای همیشه تاریخ خدشه دار می کند.

آخوند صمدی همچنین  در بخشی دیگر از خطبه ها ی نماز جمعه این هفته با اشاره به فرارسیدن رحلت امام خمینی (ره) تصریح کرد: امروز باید رهنمودهای امام راحل را سرلوحه اهداف و فعالیت های روزمره خود قرار دهیم و به فرموده های آن حضرت در تمامی زمینه های علمی، فرهنگی، مذهبی و... عمل کنیم. 

وی بیان داشت: آن حضرت به خاطر نجات دین اسلام و امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد و هدایت مسلمانان ایران به سوی اسلام و قرآن را یکی از مهمترین وظیفه شرعی خود دانست. 

آخوند صمدی اضافه کرد: امام خمینی (ره) با عملکرد پیامبر گونه خود تمامی عمر شریف خود را صرف اسلام و آزادگی کامل مسلمانان ایرانی و برقراری عدالت اجتماعی کرد و بر همه ما امت اسلامی واجب است تا قدردان زحمات ارزنده آن حضرت باشیم.

وی بر حفظ اتحاد و هوشیاری میان مسلمانان تاکید کرد و گفت: خوشبختانه وحدت در میان مسلمانان شیعه و سنی شهرستان راز و جرگلان موجب شده است که کوچکترین اختلاف میان آنها ایجاد نشود.

امام جمعه اهل سنت یکه صعود اظهارداشت: باید مسلمانان با یکدیگر اتحاد و همدلی داشته باشند، تا دشمنان متوجه وجود اتحاد میان آنها شوند؛ زیرا همیشه توطئه‌های دشمنان آنها را تهدید می‌کند.

حدود 10 درصد از جمعیت 867 هزار نفری استان خراسان شمالی، ترکمن های سنی مذهب هستند که بیشتر آنها در شهرستان های بجنورد، راز و جرگلان و مانه و سملقان سکونت دارند.
 
 
 
 
 
https://taghribnews.com/vdcivpaz3t1a3z2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی