تاریخ انتشار۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۶
کد مطلب : 276880

کتاب "الحج و العمره" از سوی اوقاف مصر منتشر شد

اوقاف مصر با فرا رسیدن ایام حج از انتشار کتابی با عنوان «کتاب الحج و العمره» با هدف آشنایی حجاج بیت‌الله الحرام با مناسک حج خبر داد.
کتاب "الحج و العمره" از سوی اوقاف مصر منتشر شد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، دارالافتای مصر از انتشار کتابی با عنوان «کتاب الحج و العمره» همزمان با فرا رسیدن موسم حج خبر داد.

دارالافتا در پیامی ضمن اعلام این خبر تأکید کرد: فلسفه تشریع حج، تحقق توحید و بندگی حقیقی برای پروردگار است؛ حج الگویی تربیتی برای گرامیداشت اوامر الهی، جدیّت، اتقان عمل، همکاری و وحدت است.

دارالافتا خاطر نشان کرد که این کتاب در بردارنده تمامی احکام مناسک حج، آداب و فضائل این عمل عبادی است، از این رو کتاب مذکور راهنمای حجاج بیت‌الله الحرام در مناسک حج و عمره خواهد بود.

از سوی دیگر "محمد مختار جمعه" وزیر اوقاف مصر با حضور در مسجد الصحابة منطقه شرم الشیخ در مراسم افتتاح مرکز جهانی فرهنگ اسلامی به زبان‌های بیگانه سخنرانی کرد.

وی با اشاره به جایگاه تاریخی و تمدّن عظیم انسانی، فرهنگی و دینی مصر و موقعیت گردشگری منطقه سینا ابراز امیدواری کرد که افتتاح این مرکز در شرم الشیخ سبب ترویج فرهنگ اسلام اصیل در میان جهانگردان و آشنایی آنها با آموزه‌های اسلام شود.
 
 
https://taghribnews.com/vdcivqarut1ayv2.cbct.html
مرجع : رسا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی