تاریخ انتشار۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۲
کد مطلب : 266485
رییس مجمع علمای صور لبنان:

تحکیم وحدت اسلامی راهکار مقابله با اندیشه تکفیری است

رییس مجمع علمای صور لبنان بر لزوم تحکیم وحدت اسلامی برای مقابله با اندیشه تکفیری تاکید کرد.
تحکیم وحدت اسلامی راهکار مقابله با اندیشه تکفیری است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شیخ علی یاسین تصریح کرد: مسلمانان سراسر جهان باید به حمایت از اسلام در برابر اندیشه تکفیری پرداخته و این مساله با تحکیم وحدت اسلامی و تبیین ارزش های اصیل اسلام و اجتماع برای آزادی فلسطین محقق می شود.
 
وی از فعال سازی رسانه مقاومت در مقابل رسانه های فتنه آفرین حمایت شده از سوی انگلیس و آمریکا و با پول های برخی حاکمان کشورهای عربی به عنوان یکی از ضروریت ها یاد کرد.
 
رییس مجمع علمای صور ادامه داد: دشمن صهیونیستی تنها فلسطین را اشغال نکرده بلکه اسلام را اشغال کرده است. مسلمانان باید با اخلاص به حضرت محمد(ص) به فکر نجات فلسطین به عنوان قبله اول خود باشند.
 
وی همچنین همبستگی خود را با زندانیان فلسطینی اعلام کرد و خاطرنشان ساخت: زندانیان با انقلاب معده های خالی به مقابله با دشمن می پردازند اما متاسفانه برخی دولت های عربی نسبت به این مساله نیز واکنش نشان نداده و سکوت اختیار کرده اند.
 
وی گفت: همبستگی با اسیران فلسطینی در زندان های صهیونیستی با ایستادگی در برابر توطئه های صهیونیستی ـ آمریکایی به شیوه های مختلف و همچنین حمایت از اسلام در مقابل دشمنان صهیونیستی و تکفیری امکان پذیر است.
 
 
 
https://taghribnews.com/vdcivqarwt1aq52.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی