تاریخ انتشار۹ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۱
کد مطلب : 196681

مجمع تقریب در نمایشگاه قرآن كریم

مسئول غرفه مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی از حضور معاونت فرهنگی مجمع در 2بخش قرآنی و حوزوی بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قرآن كریم خبر داد.
مجمع تقریب در  نمایشگاه قرآن كریم
"هوشمند مشایخی"درگفتگو با خبرنگار تقریب(تنا)، گفت: غرفه های مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در نمایشگاه امسال كه در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می شود میزبان علاقمندان به قرآن است.
 
وی افزود: در این نمایشگاه تلاش بر این است كه به مسئله تقریب از دریچه قرآن نظاره شود و بتوان از مفاهیم و آموزه های والای قرآن كریم برای نهادینه كردن مفهوم تقریب بهره برد.
 
مسئول غرفه مجمع تقریب در نمایشگاه امسال اظهار داشت: یكی از اهداف اصلی مجمع از حضور در نمایشگاه امسال بررسی رویكردها و راهكارهای گسترش فعالیت مجمع در زمینه فعالیتهای قرآنی است.
 
وی در ادامه بیان داشت: از جمله كتابهای ارائه شده با موضوع قرآنی در نمایشگاه قرآن، كتاب " المختصرالمفید فی تقسیر القرآن المجید" نوشته آیت الله تسخیری رئیس شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی است كه با استقبال خوب بازدیدكنندگان مواجه شده است.
 
وی افزود: علاوه بر فروش كتابهای مجمع با رویكرد قرآنی، كتابهای دیگر مجمع با موضوعات وحدت و تقریب و... نیز در بخش ناشران قرآنی ارائه شده است.
 
مشایخی در ادامه درباره حضور مجمع تقریب در بخش حوزوی نیز گفت: در این غرفه همه بازدیدكنندگان و خصوصا علاقمندان به موضوعات تقریبی می توانند سوالات خود را درباره مسئله تقریب و وحدت بین مسلمانان مطرح كنند؛ در این غرفه به شبهات مربوط به تقریب نیز پاسخ داده خواهد شد.
 
وی یكی دیگر از اهداف حضور مجمع در بخش حوزوی را برقراری ارتباط با مراكز و نهادهای حوزوی برای گسترش مفاهیم تقریبی و فرهنگ تقریب در جهان اسلام بیان کرد.
 
گفتنی است بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از 4 تا 23 تیر برای بازدید عموم در باغ موزه دفاع مقدس دایر است. فعالیت این نمایشگاه از ساعت 19 تا 24 است.
 
 
https://taghribnews.com/vdcivqazzt1a3q2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی