>> برگزاری مراسم افطار در کاخ ریاست جمهوری شیلی | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۳۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۰
کد مطلب : 272280

برگزاری مراسم افطار در کاخ ریاست جمهوری شیلی

مراسم افطار مسلمانان طبق سنوات گذشته، امسال نیز با حضور نمایندگان مذاهب مختلف اسلامی در کاخ ریاست جمهوری شیلی برگزار شد.
برگزاری مراسم افطار در کاخ ریاست جمهوری شیلی
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "برونیکا میچل باچِله جریا" رئیس جمهور شیلی برای دومین مرتبه در دوران ریاست جمهوری خود از مسلمانان این کشور، سفیران و نمایندگان رسمی کشورهای اسلامی، جهت ضیافت افطار در کاخ ریاست جمهوری دعوت کرد.

رئیس جمهور شیلی معمولا هر ساله دیدار‎هایی با نمایندگان ادیان رسمی این کشور، نظیر جلسه ناهار با نمایندگان ادیان یهودیت و مسیحیت برگزار می‎کند.

این ضیافت افطار و جلسه با نمایندگان دین اسلام به پیشنهاد مرکز اسلامی شیعیان در «سانتیاگو» پایتخت شیلی برگزار ‎شد و نمایندگانی از مذاهب تشیع، اهل تسنن و صوفیان که بیشتر مدعوین مرکز اسلامی شیعیان هستند، در این برنامه حضور داشتند.

طبق برنامه ریزی‎های انجام شده برای این ضیافت، یک سال نماینده اهل سنت سخنرانی می کند و شیعیان هدیه رئیس جمهور را تدارک می‎بینند و سال بعد هدیه از طرف اهل سنت اهدا می‎شود و سخنران از شیعیان است.

رئیس جمهور شیلی طی سخنانی در این مراسم ایام ماه مبارک رمضان را به مسلمانان حاضر در برنامه تبریک گفت و پس از اذان مغرب که از سوی یکی از مسلمانان گفته شد، حضار را برای صرف وعده افطار دعوت کرد.

"ابوالفضل خزاعی ترشیزی" سفیر جمهوری اسلامی ایران در شیلی و شیخ سهیل اسعد از مبلغان بین الملل، در ضیافت افطار با رئیس جمهور شیلی حضور داشتند و با رئیس جمهور این کشور پیرامون ایران، اسلام و مسلمانان گفت‎وگو کردند.
 
 
https://taghribnews.com/vdcivrarut1ayr2.cbct.html
مرجع : رسا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی