تاریخ انتشار۱۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب : 261985
رییس اتحادیه جهانی علمای مقاومت:

قانون نسبیت در لبنان مورد تایید پیروان همه ادیان و مذاهب است/تکفیری ها بر اساس تفکر وهابیت فعالیت می کنند

رییس اتحادیه جهانی علمای مقاومت تاکید کرد: وهابیت بذر فتنه را کاشت و خون را در سراسر جهان جاری کرد. تکفیری ها بر اساس تفکر و تفسیر اشتباه وهابیت فعالیت می کنند.
قانون نسبیت در لبنان مورد تایید پیروان همه ادیان و مذاهب است/تکفیری ها بر اساس تفکر وهابیت فعالیت می کنند
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شیخ ماهر حمود رییس اتحادیه جهانی علمای مقاومت در سخنانی تصویب قانون انتخابات در لبنان را خواستار شد و افزود: اینکه گفته می شود قانون جدید انتخابات بر اساس نسبیت سبب نجات لبنان از همه مشکلات می شود، بزرگنمایی به شمار می آید و نباید این ادعا را گسترش داد.
 
این عالم اهل تسنن تصریح کرد: قانون نسبیت یک خواسته ملی است که پیروان همه ادیان و مذاهب بر آن تأکید دارند. این قانون عامل تکثرگرایی احزاب شده و اگر مجبور به برگزاری انتخابات آینده بر اساس قانون کنونی باشیم، نباید فکر کنیم دنیا به پایان رسیده است.
 
وی در ادامه با اشاره به چالشهایی که وهابیت برای مسلمانان ایجاد کرد، گفت: وهابیت بذر فتنه را کاشت و خون را در سراسر جهان جاری کرد. تکفیری ها بر اساس تفکر و تفسیر اشتباه وهابیت فعالیت می کنند.
 
شیخ ماهر حمود همچنین درباره آخرین تحولات اردوگاه فلسطینیان عین الحلوه اظهار داشت: به نظر نمی رسد که توطئه‎ای جهانی همانند توطئه اردوگاه نهر البارد و یرموک در عین الحلوه در حال اجرا باشد.
 
https://taghribnews.com/vdcivzarwt1aq32.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی