تاریخ انتشار۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب : 269158

نتانیاهو:مسجدالاقصی و دیوار براق تا ابد تحت حاکمیت "اسرائیل" می مانند/پاسخ کوبنده سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین به ادعای نتانیاهو

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که مسجد مبارک الاقصی و دیوار براق یا به تعبیر یهودیان دیوار "ندبه" تا ابد تحت حاکمیت "اسرائیل" باقی خواهند ماند.
نتانیاهو:مسجدالاقصی و دیوار براق تا ابد تحت حاکمیت "اسرائیل" می مانند/پاسخ کوبنده سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین به ادعای نتانیاهو
به گزارش خبر گزاری تقریب(تنا)، بنیامین نتانیاهو روز چهارشنبه در سخنرانی خود در کنست به مناسبت "روز قدس" خاطر نشان کرد که مسجد الاقصی و دیوار براق تا ابد تحت حاکمیت "اسرائیل باقی خواهند ماند.
 
وی تصریح کرد که سفر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به فلسطین اشغالی و بازدید وی از دیوار براق "تبلیغات دروغین" سازمان علمی، فرهنگی و آموزشی سازمان ملل "یونسکو" را به شکست کشاند.
 
وی افزود: امروز سرویس های امنیتی رژیم صهیونیستی می توانند وارد تمامی محله های قدس شوند و اگر ضرورتی پیش بیاید، نظامیان ارتش، وارد هر کدام از محله های قدس خواهند شد.

"نبیل ابو ردینه" سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین، در پاسخ به این ادعای بنیامین نتانیاهو گفت:‌ منطقه شرقی بیت المقدس با همه مقدسات اسلامی و مسیحی اش پایتخت کشور فلسطین است و تا ابد نیز به این صورت باقی خواهد ماند.

وی افزود:‌این اظهارنظر شرایط را متشنج، وضعیت فعلی را پیچیده تر و تلاش ها برای برقراری صلح بین فلسطین و اسرائیل را نابود خواهد کرد.
https://taghribnews.com/vdciw3arvt1aqz2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی