تاریخ انتشار۱۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۹:۵۷
کد مطلب : 259258
دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) در گفتگو با تقریب:

وظایف مجمع اهل بیت(ع) و مجمع تقریب در یک راستاست

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) وظیفه این مجمع و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی را در یک راستا یعنی وحدت بین مسلمانان جهان توصیف کرد.
وظایف مجمع اهل بیت(ع) و مجمع تقریب در یک راستاست
حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن اختری  در نشست خبری که امروز در مجمع جهانی اهل بیت(ع) برگزار شد و در گفتگو با خبرنگار تقریب(تنا)، با اشاره به اهداف مشترک مجمع اهل بیت(ع) و مجمع تقریب بیان داشت: از اهداف اصلی تاسیس این دو مجمع وحدت بین مسلمین و تقریب مذاهب اسلامی است.
 
وی افزود: این وظیفه خطیر هیچ گونه تضادی با اهداف اصلی مجمع جهانی اهل بیت(ع) یعنی تبیلغ فرهنگ اهل بیت(ع) در سرتاسر جهان ندارد بلکه یکی از دستورات موکد دین مبین اسلام نیز همین مسئله می باشد.
 
دبیرکل مجمع اهل بیت(ع) در ادامه تاکید کرد: در واقع وظایف مجمع اهل بیت(ع) و مجمع تقریب در یک راستاست و می توان با هم افزایی بیشتر بین این دو مجمع شاهد تقویت و گسترش فرهنگ وحدت و تقریب در جهان باشیم.
 
وی افزود: اهل بیت(ع) پیروان خود را به وحدت فرامی خوانند و ما نیز بر این اساس مسلمانان را به این امر مهم ترغیب می کنیم و این خود بهترین کار در امر تقریب است.
 
اختری تاکید کرد:یکپارچگی جامعه اسلامی از رسالتهای اصلی انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران است که امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بارها بر آن تاکید داشته و دارند.
 
گفتگو و تنظیم:امین تهرانی
 
https://taghribnews.com/vdciw3arvt1awr2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی