تاریخ انتشار۲۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۲
کد مطلب : 289651
خطیب جمعه اهل‌سنت بندرعباس:

باید به مسلمانان میانمار کمک کرد/ مسلمانان نباید نسبت به وضعیت هم بی‌تفاوت باشند

خطیب جمعه اهل‌سنت بندرعباس گفت: به حقوق مسلمانان مظلوم میانمار، تجاوز می‌شود و برای زنده ماندن امنیتی ندارند ولی همه ما در برابر این مسأله مسؤول هستیم و باید به آنها کمک کنیم.
باید به مسلمانان میانمار کمک کرد/ مسلمانان نباید نسبت به وضعیت هم بی‌تفاوت باشند
به گزارش خبرگزاری تقريب(تنا)، شیخ عبدالرحیم خطیبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اهل‌سنت بندرعباس اظهار کرد: در اسلام اصل در کارها بر تعاون است و کارهای کوچک با تعاون و همکاری اجتماعی به یک قدرت بزرگ تبدیل می‌شود.
 
وی افزود: با تعاون می‌توان اهداف بزرگ را تحقق بخشید اما مهم در امر تعاون، همکاری با هم در امر خوبی و نیکی است و خدای ناکرده نباید بر بدی‌ها تعاون صورت گیرد.
 
خطیب جمعه اهل‌سنت بندرعباس با بیان این که یکی از ویژگی‌های مسلمانان همبستگی و اتحاد در امور است، خاطرنشان کرد: مسلمانان همانند یک پیکر واحد هستند و چون عضوی بدرد آورد روزگار، دگر عضوها را نماند قرار.
 
شیخ خطیبی تأکید کرد: با یاری رساندن به برادران و خواهران مومن خود در زندگی باید همبستگی واقعی خودمان را به نمایش بگذاریم.
 
وی وضعیت مسلمانان میانمار را که زیر سخت‌ترین فشارها زندگی‌ می‌کنند، مورد اشاره قرار داد و گفت: به حقوق این مسلمانان مظلوم، تجاوز می‌شود و برای زنده ماندن امنیتی ندارند ولی همه ما در برابر این مسأله مسؤول هستیم و باید به آنها کمک کنیم.
 
خطیب جمعه اهل‌سنت بندرعباس ادامه داد: در برابر حوادث روزگار هرگونه که رفتار کنیم، روزگار هم با ما همان‌گونه رفتار خواهد کرد و اگر به حل مشکلات و دردهای دیگران همت گماریم، در هنگام سختی‌های نیز خداوند به بهترین نحو به ما یاری خواهد رساند و لذا با دعای خیر خود و کمک‌های مالی خود مسلمانان میانمار را تنها نگذاریم.

 
https://taghribnews.com/vdciw3arzt1avq2.cbct.html
مرجع : فارس
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی