تاریخ انتشار۲۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۱۵
کد مطلب : 254154

گروههای تکفیری وحدت ما و مسأله فلسطین را نشانه رفته اند

اندیشمند لبنانی با اشاره به فعالیتهای گروههای تکفیری با هدف بر هم زدن وحدت مسلمانان گفت: این گروهها تهدیدی برای ارزشهای انسانی و اسلامی هستند و باید همه با هم با آن مقابله کنیم.
گروههای تکفیری وحدت ما و مسأله فلسطین را نشانه رفته اند
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، خانم "عفاف حکیم" از اندیشمندان لبنانی و عضو اتحادیه جهانی زنان مسلمان در مراسم اختتامیه سی امین کنفرانس وحدت اسلامی با اشاره به بحرانهای جهان اسلام گفت: پدیده های نابودگری که در جهان اسلام شاهد آن هستیم؛ حقد و کینه کسانی است که وحدت ما و مسأله فلسطین را نشانه گرفته اند و تهدیدی برای ارزشهای انسانی و اسلامی است و باید همه با هم با آن مقابله کنیم.

وی با بیان برخی از جنایتهای گروههای تروریستی در نقاط مختلف جهان اسلام، گفت: این گروههای تروریستی با اعتقادات و ارزشهای اشتباه خود، حرمت خون را که از حرمت کعبه هم بالاتر است زیر پا گذاشته اند و متأسفانه از سوی برخی رژیم ها همانند رژیم عربستان سعودی حمایت مالی و تسلیحاتی می شوند.

عفاف حکیم ادامه داد:گروههای تکفیری به دنبال نابودی انسانها و مقدسات آنها هستند و میخواهند اسلام را به گونه ای دیگر جلوه دهند و مراکز علما و صلحاء را از بین ببرند و کسانی که مخالف عقاید خود هستند را تکفیر می کنند.

وی افزود: اندیشه ای که وهابی ها دنبال می کند، برای جامعه اسلامی بسیار ویرانگر است؛ آنها کاری به صهیونیستها با وجود جنایتهای گسترده شان ندارند و به جان مسلمانان و مسیحیان افتاده اند، اما باید بدانند که افکار آنها راه به جایی نخواهد برد.
 
https://taghribnews.com/vdciw5ar5t1awz2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی