تاریخ انتشار۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۸:۱۶
کد مطلب : 246450
استاد حوزه علمیه قم در نشست علمای تشیع و تسنن خراسان جنوبی در شهر درمیان:

مسلمانان قدرت برتر خواهند بود/ایجاد تفرقه شگرد اصلی دشمن علیه اسلام است

استاد حوزه علمیه قم گفت: امروز اسرائیل، انگلیس و آمریکا با سیاست "تفرقه بینداز و حکومت کن" وارد عمل شده‌اند و آمریکا که خواهان ایجاد نظم واحد در جهان است دنبال این است که خودش سردمدار این نظم باشد.
مسلمانان قدرت برتر خواهند بود/ایجاد تفرقه شگرد اصلی دشمن علیه اسلام است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، حجت‌الاسلام سیدحسن ضیاء‌توحیدی، استاد حوزه علمیه قم عصر روز پنج شنبه در نشست مشترک علمای تشیع و تسنن خراسان جنوبی در شهرستان درمیان، اظهار داشت: باید امروز با هوشیاری کامل وضعیت مسلمانان دیگر مناطق دنیا را دنبال کنیم، عده‌ای از مسلمانان کشورهای اسلامی مانند یمن، عراق، سوریه و پاکستان در شرایط رقت‌باری به سر می‌برند.

وی افزود: به دنبال علت‌یابی این رویداد، این سؤال به ذهن می‌رسد که آیا ذات اسلام اختلاف آفرین است؟ باید بدانیم که در این رویداد دست توطئه‌گر دشمن در کار است و عدم عمل به دستورات اسلام در کشورهای اسلامی نیز از دیگر عوامل این کشتارها و اختلافات است.

استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: به برکت اسلام، قرآن و نبی مکرم اسلام همه با هم برادر و برابر شدیم و الفت بین قلوب در جریان است زیرا الفت بین قلوب ورای الفت بین اجسام است.

حجت‌الاسلام توحیدی تصریح کرد: با لطف و عنایت خداوند عداوتها تبدیل به اخوت و اعدا تبدیل به اخوان شده‌اند و امروزه هر کسی اخوت را گسترش دهد راه پیامبر و قرآن را ادامه داده است.

وی با اشاره به اینکه امروز، اسرائیل، انگلیس و آمریکا با سیاست «تفرقه بینداز و حکومت کن» وارد عمل شده‌اند و آمریکا که خواهان ایجاد نظم واحد در جهان است دنبال این است که خودش سردمدار این نظم باشد، گفت: او که در مقابل خود قدرت مسلمانان و موج اسلام‌گرایی و بیداری مسلمانان را می‌بیند، خوف این دارد که در آینده قدرت به دست مسلمانان بیفتد از این رو قصد براندازی آنها را دارد و این کار را با تفرقه افکنی در بین مسلمانان انجام می‌دهد.

استاد حوزه علیمه قم خاطرنشان کرد: همانطور که وعده الهی است و پیامبر به آن بشارت داده است، مسلمانان قدرت برتر خواهند بود و روزی خواهد رسید که فقط یک حکومت در کره زمین وجود خواهد داشت.

حجت‌الاسلام توحیدی افزود: مسلمانان به انتظار روزی هستند که دین اسلام و قرآن جهانی شود پس برای تحقق این امر باید همه یار و یاور هم باشند و زمینه را با اتحاد و وحدت آماده کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمن از رشد اسلام در دنیای غرب نگران است، گفت: مستکبرین جهان و در رأس آنها آمریکا و اسرائیل غاصب به دنبال تضعیف مسلمانان در دنیا هستند و حربه آنها جنگ داخلی است، آنها قصد دارند چهره نفرت‌باری از اسلام در دنیا معرفی کنند و به وسیله گروه‌های نادان افراطی به نام اسلام جنایاتی مرتکب می‌شوند و عملکرد خود را به نام اسلام در دنیا به نمایش می‌گذارند.

حجت‌الاسلام توحیدی تصریح کرد: امروزه همه ما باید هوشیار باشیم تا دشمن، اسلام قلابی را به عنوان اسلام حقیقی معرفی نکند و به اهداف و مقاصد شوم خود نزدیک نشود.

وی افزود: در دهه 70 و 80 رویکرد مبارزه با اسلام در قالب مبارزه با اندیشه اسلامی بود و  کتاب نحس آیات شیطانی نیز در آن مقطع نوشته شد و گاهی هم با انتشار کاریکاتورهایی موهن علیه پیامبر اکرم و پیروان اسلام دست به تخریب زدند اما با هوشیاری و وحدت مسلمان در یک صف مواجه شدند و امروز شگرد دشمن اسلام بر علیه اسلام است و این خطرناک‌ترین بحث است.
https://taghribnews.com/vdciwqarut1a552.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی