تاریخ انتشار۲۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۷
کد مطلب : 288454

پیروزی های اخیر در منطقه باعث شده که صدای ترامپ و آمریکا علیه ما بلند شود

"شیخ نعیم قاسم" معاون دبیرکل حزب الله لبنان با تأکید بر نقش محوری حزب الله در برقراری ثبات در این کشور، تهدیدهای «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا را ناشی از پیروزی های پی در پی محور مقاومت در منطقه دانست.
پیروزی های اخیر در منطقه باعث شده که صدای ترامپ و آمریکا علیه ما بلند شود
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، نعیم قاسم گفت: پیروزی های اخیر در منطقه باعث شده که صدای ترامپ و آمریکا علیه ما بلند شود؛ فریاد و ناله آنها به خاطر پیروزی هایی است که به دست آمده است؛ با این وجود پیروزی های بیشتر و بیشتر در راه است.

نعیم قاسم که در جمع دانش آموزان در بیروت سخن می گفت، با اشاره به تهدیدهای اخیر آمریکا تصریح کرد: امروز تهدیدهای زیادی علیه حزب الله و لبنان مطرح می شود؛ همه این تهدیدها با تحکیم وحدت و نیز پایبندی مان به معادله سه گانه «ارتش، ملت، مقاومت» رنگ می بازد و از بین می رود.

دولت آمریکا به تازگی جایزه 12 میلیون دلاری را برای بازداشت دو نفر از فرماندهان حزب الله تعیین کرد؛ از سوی دیگر کنگره آمریکا نیز تحریم های تازه ای را علیه حزب الله تصویب کرد.

معاون دبیرکل حزب الله در ادامه سخنانش گفت: حزب الله با همکاری متحدان داخلی و بقیه احزاب و گروه ها در لبنان، نقش محوری در برقراری و حفظ ثبات لبنان داشت که باعث شد، لبنان در طول شش سال و نیم گذشته (از ابتدای بحران سوریه تا کنون) از پیامدهای منفی بحران سوریه برکنار بماند.

شیخ نعیم قاسم همچنین با اشاره به انتخابات پارلمانی چند ماه آینده در لبنان، آن را فرصتی برای آغاز مرحله جدیدی در تاریخ این کشور خواند و گفت: هیچ مانعی پیش روی برگزاری این انتخابات وجود ندارد.
 
https://taghribnews.com/vdciwvar5t1av52.cbct.html
مرجع : ایرنا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی