تاریخ انتشار۲۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب : 208551
حماس:

آمریکا شریک جرم تجاوزات صهیونیست ها علیه ملت فلسطین است

جنبش حماس با انتقاد از موضع کاخ سفید در محکوم کردن عملیات مقاومت که به هلاکت سه صهیونیست منجر شد، تاکیدکرد: دولت آمریکا درحالی این عملیات را محکوم می کند که درقبال جنایت های یهودی سازی مقدسات و قتل و ترورها به دست نظامیان صهیونیست سکوت اختیار کرده است .
آمریکا شریک جرم تجاوزات صهیونیست ها علیه ملت فلسطین است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "سامی ابو زهری" سخنگوی جنبش حماس، گفت: موضع دولت آمریکا "شرم آور" و "غیر انسانی" است و نشان می دهد که دولت آمریکا، شریک جرم تجاوزهای صهیونیست ها علیه ملت فلسطین است.

در چند عملیات مقاومت فلسطینیان که دیروز درقدس اشغالی صورت گرفت 3 صهیونیست به هلاکت رسیدند و بیش از 30 تن زخمی شد.

از سوی دیگر، در درگیری های فلسطینیان با نظامیان صهیونیست هم که از 17 روز قبل با شکل گیری انتفاضه قدس آغاز شده است 30 فلسطینی از جمله 7 کودک شهید و بیش از 1500 نفر زخمی شده اند.

کاخ سفید به عنوان حامی و همپیمان دائمی رژیم صهیونیستی روز گذشته با محکوم کردن عملیات های مقاومت در قدس و فلسطین اشغالی تاکید کرد دولت آمریکا همیشه با تل آویو و تشکیلات خودگردان فلسطین در ارتباط است و هر دو طرف را به آرامش و جلوگیری از گسترش دامنه انتفاضه فلسطینیان تشویق می کند.

"جان کری" وزیر خارجه آمریکا نیز با محکوم کردن این عملیات ها، خواستار بازگشت آرامش به فلسطین شد و گفت: بزودی به منطقه سفر می کند.
 
https://taghribnews.com/vdciwvarzt1auw2.cbct.html
مرجع : مرکز اطلاع رسانی فلسطین
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی