تاریخ انتشار۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۹
کد مطلب : 193071

تأکید بشار اسد بر ضرورت مبارزه عملی با تروریسم

رئیس جمهور سوریه در دیدار با وزیر امور خارجه ارمنستان از موضع این کشور در قبال بحران سوریه قدردانی و بر ضرورت مبارزه عملی با تروریسم تأکید کرد.
تأکید بشار اسد بر ضرورت مبارزه عملی با تروریسم
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "بشار اسد" رئیس جمهور سوریه، روز چهارشنبه در دیدار "ادوارد نعلبندیان" وزیر خارجه جمهوری ارمنستان و هیأت همراه  با  قدردانی از موضع ارمنستان در قبال بحران سوریه تاکید کرد:دولت ارمنستان می تواند با ارائه چهره حقیقی گروههای تروریستی در کشورهای خارومیانه و حامیان آنها ، نقش مهمی در زمینه مقابله با این پدیده خطرناک ایفا کند.

بشار اسد با تاکید بر اهمیت مبارزه عملی با تروریسم گفت: مبارزه با تروریسم نباید فقط درقالب گفتار باشد، بلکه باید اقدامات عملی مؤثر و جدی در این زمنیه صورت گیرد.

رئیس‌جمهور سوریه افزود: آنچه در طول تاریخ بر سر مردم ارمنستان آمده، امروز با روش و هدف دیگری برای مردم سوریه تکرار می‌شود.

وزیر خارجه ارمنستان نیز با محکوم کردن جنایت‌های تروریست‌ها علیه سوریه گفت: خطر حملات تروریستی که سوریه را هدف قرار داده است، بسیاری از کشورهای منطقه و جهان را نیز تهدید می‌کند.

"ولید المعلم" وزیر امور خارجه سوریه، "بثینه شعبان" مشاور سیاسی رئیس جمهور سوریه و دکتر "فیصل المقداد" معاون وزیر امور خارجه سوریه نیز در این دیدار نیز حضور داشتند.
 
https://taghribnews.com/vdciypazzt1a3u2.cbct.html
مرجع : سانا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی