تاریخ انتشار۸ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۲
کد مطلب : 186871
اندیشمند لبنانی:

تجاوز عربستان به یمن معادلات داخلی این كشور را تغییر نخواهد داد

اندیشمند لبنانی با اشاره به تجاوز اخیر عربستان به یمن، گفت: این تجاوزات بر خلاف خواسته عربستان، نمی تواند معادلات داخلی این كشور را تغییر داده و اهداف انقلاب مردمی یمن را دستخوش تغییر سازد.
تجاوز عربستان به یمن معادلات داخلی این كشور را تغییر نخواهد داد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، دكتر "طلال عتریسی" با محكوم كردن تجاوز عربستان به یمن، تاكید كرد: قانونی كردن این تجاوز، باعث می شود در آینده شاهد انواع دخالتها باشیم.
 
وی افزود: این تجاوز كه با هماهنگی امریكا و با هدف تغییر معادله داخلی یمن صورت گرفت، تمام خطوط قرمز را در مسئله درگیریهای داخلی این كشور شكست .
 
این اندیشمند لبنانی در ادامه تاكید كرد: دو خطر بزرگ از این تجاوز متوجه منطقه خواهد بود اول این كه درها برای دخالتهای مشابه از سوی كشورهای بزرگ در منطقه باز می شود، و دوم این كه عربستان منطقه را به جایی خواهد كشاند كه كسی نمی تواند پایان آن را پیش بینی كند و نهایتی برای آن متصور نیست.
 
وی افزود: اگر عربستان به اقدامات تخریبی خود در یمن ادامه دهد هیچ چیزی تغییر نمی كند مگر این كه نفرت از آل سعود گسترش می یابد و اگر به این می اندیشد كه حمله زمینی به یمن صورت می دهد اوضاع بغرنج تر خواهد شد.
 
طلال عتریسی تصریح كرد: حوثی های یمن دارای شجاعت و كرامت هستند و به جز یمنی ها، كسی با جغرافیای منحصر به فرد یمن آشنایی ندارد.
 
 
https://taghribnews.com/vdciyqazzt1avv2.cbct.html
مرجع : الشرق الجديد
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی