تاریخ انتشار۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب : 222672

غذای حلال در بازارهای جهانی از موضوعات مهم مطرح شده در کنگره بین المللی توسعه روابط اقتصادی

رایزن پزشکی سفارت عراق در تهران با اشاره به اینکه در کنگره توسعه روابط اقتصادی، گامهای بلندی برای حضور دولتهای اسلامی در صحنه مسائل اقتصادی حوزه بهداشت و سلامت برداشته شد، خواهان عملی شدن نتایج این کنگره شد.
غذای حلال در بازارهای جهانی از موضوعات مهم مطرح شده در کنگره بین المللی توسعه روابط اقتصادی
دکتر "محمد زبیدی" رایزن پزشکی سفارت عراق در تهران در حاشیه کنگره بین المللی توسعه روابط اقتصادی در حوزه سلامت با محوریت کشورهای اسلامی در گفتگو با خبرنگار تقریب گفت: در این کنگره گامهای بلندی برای حضور واقعی ملتها  و دولتهای اسلامی در صحنه مسائل اقتصادی حوزه بهداشت و سلامت برداشته شد و مطالب زیادی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی به ابتکار عمل مجمع تقریب مذاهب به ریاست آیت الله اراکی و دکتر ولایتی مشاور بین الملل مقام معظم رهبری، برای برگزاری این کنگره اشاره کرد و گفت: در مدت سه روز برگزاری این کنفرانس بحثهای خوبی در زمینه تعریف غذای حلال و اهمیت آن در بازراهای جهانی، غذاهای اسلامی، کشاورزی اسلامی و اقتصاد حوزه غذا، دام و کشاورزی و ... مطرح شد.

دکتر زبیدی با تأکید بر نتایج مثبت کنگره مذکور در حوزه های مورد بحث افزود: اصل کار در صحنه عمل است و امیدواریم با محکم شدن پایه های علمی و فنی تئوری های مطرح شده، شاهد عملی شدن هر چه بیشتر نتایج این کنگره باشیم.
https://taghribnews.com/vdciyrarrt1arq2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی